logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹

مصاحبه

برخورداری ۴۳ روستای ماهنشان از خانه ورزش

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان با بیان اینکه تعداد ۴۳ روستای ماهنشان از خانه ورزش روستایی برخوردار هستند گفت: از مجموع این تعداد ۸ روستا در سال گذشته از این نعمت برخوردار شدند.

۹۴ درصد از روستاهای دندی از نعمت گاز برخوردار هستند

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۹۴ درصد از روستاهای شهر دندی استان زنجان از نعمت گاز برخوردار هستند گفت: تعداد ۵۸ روستا با تعداد ۳ هزار و ۶۸۱ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

تولد ۹ فقره نوزاد دوقلو در ماهنشان

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ماهنشان با بیان اینکه موالید شهرستان در سال گذشته تعداد ۵۷۵ مورد بوده است گفت: در سال گذشته ۹ فقره نوزاد دوقلو در ماهنشان متولد شد.

پارک ساحلی ماهنشان ساماندهی می‌شود

شهردار ماهنشان با بیان اینکه سامان دادن به اوضاع پارک ساحلی جز برنامه‌های شهرداری است گفت: قسمت‌هایی از تعمیرات پارک ساحلی در حال انجام است ولی در جهت بهتر شدن اوضاع پارک ساحلی برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

رویکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی ستودنی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان با بیان اینکه رویکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی ستودنی بود گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امنیت‌ساز و قابل اتکا هستند.

۸۴ درصد برق ماهنشان در صنایع و معادن مصرف می‌شود

مدیر امور برق ماهنشان با بیان اینکه ۸۴ درصد برق مصرفی ماهنشان مربوط در صنایع و معادن است، گفت: این مقدار انرژی در صنایع و معادن سرب و روی و فلزات، صنایع پرورش شیلات و کشاورزی مصرف می‌شود.