logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۱
>مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

قلع‌و‌قمع ۸۵ فقره ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در زنجان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در تعطیلات نوروز امسال اقدام به قلع و قمع ۸۵ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی استان شد، گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان در مبارزه با ساخت و ...
>معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد:

عرضه مستمر لاستیک از طریق پلتفرم‌های داخلی در زنجان

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه تایر خودرو به نرخ دولتی در روزهای زوج هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر در پلتفرم قبضینو عرضه می‌شود گفت: تنها مشکل در عرضه لاستیک پراید مشکل وجود دارد.
>معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

۳۴ آموزگار ابتدایی در ابهر استخدام می‌شوند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: در سال‌جاری ۳۴ نفر در آزمون استخدامی فرهنگیان پذیرفته خواهند شد تا به‌ عنوان معلم وارد کلاس درس شوند.
>پروژه‌ آبخوانداری چهرآباد رونق بخش زندگی چندین روستا است؛

نجاتِ حیات+فیلم

اجرای پروژه‌های آبخوانداری همچون چهر‌آباد علاوه بر کنترل اثرات تخریبی سیلاب توانسته حجم قابل توجهی آب را در حوزه آبخیز ذخیره و به توسعه و رونق هر چه بیشتر روستا‌ها کمک کند.
>مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد:

کاهش حوادث منجر به فوت گازگرفتگی در زنجان

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه در سال 1401 در استان 13 نفر در حوادث آتش سوزی، انفجار و گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند، گفت: در سال گذشته نیز هشت نفر بر اثر حوادث ناشی از آتش سوزی و گاز گرفتگیِ ...
>مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

شاعر زنجانی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی شناخته شد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه ناصر دوستی از شعرای برجسته استان زنجان است که خالق ادبی هنری در زمینه‌ها و موضوعات روز در جامعه است گفت: شاعر زنجانی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی شناخته شد.
>معاون اداره کل میراث فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

۶۰۰ نفر از صنعتگران صنایع دستی در زنجان زیر چتر بیمه می‌روند

معاون صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و 130 نفر از هنرمندان صنایع دستی در استان زنجان تحت پوشش بیمه قرار دارند، گفت: سال گذشته ۶۰۰ نفر از صنعتگر صنایع دستی جهت بیمه به وزراتخانه معرفی شدند.
loading...