logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۲
[ شناسه خبر : ۹۹۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان خبر داد

"بخشودگی سود و جرایم تسهیلات مسکن روستایی" در استان زنجان

"بخشودگی-سود-و-جرایم-تسهیلات-مسکن-روستایی"-در-استان-زنجان-

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان از اجرای طرح بخشودگی سود و  جرایم تسهیلات مسکن روستایی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; سجاد صنعتی منفرد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای قانون بودجه در خصوص وام های زیر 100 میلیون تومان و ابلاغ آن از سوی بانک مرکزی به بانک های عامل، تسهیلات گیرندگانی که به دلیل معوق شدن اقساط مشمول جریمه شدند، می‌توانند تا 15 اسفند ماه به بانک ها مراجعه کرده و از بخشودگی جرایم استفاده نمایند.

صنعتی منفرد با اشاره به بخشودگی جرائم تسهیلات مسکن اظهار داشت: در راستای مساعدت با بدهکاران بانکی  به‌ ویژه در تسهیلات روستایی، وام های مسکن روستایی بدون پرداخت سود و جریمه تسویه می شود، که می توان گفت این موضوع تاثیربسزایی در کاهش فشار اقتصادی بر مردم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح که اجرای آن تا پایان  15 اسفند ماه امسال تمدید شد تسهیلات گیرندگانی که به دلیل معوق شدن اقساط مشمول جریمه شدند می‌توانند با شرایطی از بخشودگی جرایم برخوردار شوند همچنین این طرح به تسریع در روند کاهش مطالبات غیرجاری بانک‌ها کمک می‌کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یادآور شد:  در حال حاضر متقاضیانی که از تسهیلات مسکن روستایی استفاده نموده‌ و مشمول برخورداری از بخشودگی جرایم هستند می‌توانند از این فرصت برای پرداخت اقساط تسهیلاتشان اقدام کنند.

صنعتی منفرد  خاطرنشان کرد: با توجه به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت مسکن روستایی متقاضیان جهت مقاوم‌سازی مسکن‌های خود می‌توانند اقدام کنند و بانک‌های عامل هم جهت پرداخت تسهیلات با قبول ضمانت‌های زنجیره‌ای همکاری لازم را با متقاضیان خواهند داشت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر