logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۳
[ شناسه خبر : ۹۹۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راهداری استان زنجان خبرداد

تهیه و پخش 117 هزار تن آسفالت در محورهای مواصلاتی زنجان/ روشنایی دو آزادراه زنجان تامین اعتبار شده است

تهیه-و-پخش-117-هزار-تن-آسفالت-در-محورهای-مواصلاتی-زنجان-روشنایی-دو-آزادراه-زنجان-تامین-اعتبار-شده-است

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 117 هزار تن آسفالت برای روکش و لکه گیری درمحورهای مواصلاتی اصلی،فرعی و روستایی تهیه و پخش شده است.

به گزارش موج رسا; عبدالحسین علی اکبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت:به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 5 پروژه روکش آسفالت در شهرستان خدابنده به بهره برداری رسید که برای آماده سازی آنها 70 هزار تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه روکش آسفالت به طول 89.5 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد تومان درشهرستان خدابنده به بهره برداری رسید.

این مسئول با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 117 هزار تن آسفالت برای روکش و لکه گیری در محورهای مواصلاتی اصلی،فرعی و روستایی تهیه و پخش شده است افزود: به منظور استفاده از فنآوری های نوین برای افزایش طول عمر آسفالت،46هزارمترمربع لایه مخصوص کامپوزیت به همراه آسفالت و140 هزارمترمربع هم آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در10 ماهه سال جاری توسط این اداره کل اجرایی شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد:اجرای 110 کیلومتر  بلوک های مفصلی بتنی بااعتبار48میلیارد تومان درآزادراه زنجان – قزوین درحال انجام است که این امر گام بسیارمهمی برای ایمن سازی این آزادراه محسوب می شود.

علی اکبری ادامه داد: اجرای روشنایی در30 کیلومتر از آزادراه زنجان – قزوین و زنجان – تبریز نیز تامین اعتبار شده و در حال انجام مراحل قانونی  برای واگذاری به پیمانکار است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر