logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲
[ شناسه خبر : ۹۸۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیئت کاراته استان زنجان خبر داد

برگزاری مسابقات سبکهای کنترلی و سبکهای آزاد کاراته جام فجر در زنجان

برگزاری-مسابقات-سبکهای-کنترلی-و-سبکهای-آزاد-کاراته-جام-فجر-در-زنجان

دبیر هیئت کاراته استان زنجان از برگزاری مسابقات سبکهای کنترلی و سبکهای آزاد کاراته جام فجر در زنجان خبر داد.

اکبر نورورزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پیگیری برنامه‌های هیات کاراته استان زنجان در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: کاراته استان زنجان در روند رو به رشدی قرار دارد.

دبیر هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به حضور ورزشکاران زنجانی در مسابقات مختلف قهرمانی کشور، تصریح کرد: در همین راستا خواهران کاراته کار باشگاه کسری ابهر مقام سوم تیمی و مدال‌های رنگارنگی را در مسابقات قهرمان کشور در استان البرز کسب کردند.

وی ادامه داد: این عنوان با مربیگری رقیه داوری برای استان زنجان سکب شده است.

نوروزی در ادامه با بیان اینکه  مسابقات قهرمانی استان و مسابقات سبکهای کنترلی و سبکهای آزاد با عنوان جام فجر در زنجان برگزار خواهد شد، گفت: این رقابت‌ها ملاک انتخاب تیم های استان برای شرکت در مسابقات پیش روی آینده و به ویژه مسابقات انتخابی تیم های منتخب استان زنجان حاضر در لیگ های کشوری سال 1398 است.

دبیر هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به  اینکه این رقابت‌ها اسفندماه امسال برگزار می‌شود، ابراز کرد: همراه داشتن کارت بیمه ورزشی و اصل حکم کمربند برای شرکت کنندگان در روز مسابقه الزامی است.

وی با بیان اینکه مسابقات در رشته های کومیته و کاتا انفرادی و کاتای تیمی برگزار خواهد شد، ابراز کرد: این مسابقات در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر