logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۹۸۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

تشديد نظارت بر مكانهاي اقامتي در زنجان/ طرح‌ ویژه نظارت بر بازار از ابتداي اسفند ماه در زنجان اجرا مي‌شود

تشديد-نظارت-بر-مكانهاي-اقامتي-در-زنجان-طرح‌-ویژه-نظارت-بر-بازار-از-ابتداي-اسفند-ماه-در-زنجان-اجرا-مي‌شود

رئیس بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به نظارت بر اصناف در ايام پاياني سال گفت: از ابتدای اسفندماه طرح‌های ویژه نظارت بر بازار در سراسر استان زنجان آغاز می‌شود.

اسماعيل مسلمي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزايش نظارتها در ايام پاياني سال اظهار كرد: بازرسان در اين ايام به صورت ويژه بر قيمت اقلام مصرفي مردم نظارت كرده و با متخلفان برخورد مي‌كنند.

وي با بيان اينكه همچنين بازرسان در نمایشگاههای بهاره حضور خواهند داشت تصريح كرد: در اين ايام نظارتها در سطح استان و شهرستانها بيشتر خواهد بود.

رئیس بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: همچنين براساس سالهاي گذشته از مکانهای اقامتی و پذیرایی نیز بازرسی مي‌شود و با هر گونه تخلف برخورد قانوني انجام خواهد شد.

وي ابراز كرد: طرح‌های ویژه نظارت بر بازار تا 15 فروردين ادامه دارد و در اين طرح از اصناف مختلف فعال در سطح استان بازديد به عمل مي‌آيد.

مسلمي ابراز كرد: به منظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده مبنی بر گرانفروشی، کم‌فروشی انواع کالاها نظارت بازرسان این سازمان بر بازار شب عید در زنجان تشدید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گشت‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت تمامی واحدهای صنفی و به طور ویژه واحدهای عرضه کننده پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش را زیرنظر دارند تا مشکلی در روند فروش کالاهای هدف به مشتریان وجود نداشته باشد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر