logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۱
[ شناسه خبر : ۹۷۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با ایام اله دهه فجر؛

افتتاح 7 پروژه اجرای طرح هادی روستایی در شهرستان خدابنده

افتتاح-7-پروژه-اجرای-طرح-هادی-روستایی-در-شهرستان-خدابنده-

همزمان با ایام اله دهه فجر 7 پروژه اجرای طرح هادی روستایی به صورت نمادین در شهرستان خدابنده افتتاح شد.

به گزارش موج رسا; همزمان با ایام اله دهه فجر، 7 پروژه اجرای طرح هادی در  روستاهای شهرستان خدابنده  با مشارکت دهیاری  به صورت نمادین افتتاح شد.

این پروژه ها با اعتباری بیش از 12 میلیارد ریال در روستاهای قره محمد، اینچه، ورجوشان، ابچقین، نعلبندان، دابانلو، چیلاخور به بهره برداری رسید.

اجرای طرح هادی یکی از رویکردهای بنیاد مسکن در راستای توسعه و عمران روستاها است که یکی از مسیرهای مهم تحقق توسعه محلی به شمار می آید که با مشارکت جامعه محلی و برمبنای ظرفیت سازی و توانمند سازی اجتماعات روستایی صورت می گیرد، بنابراین در چارچوب نظام برنامه ریزی ، جهت پاسخگویی به نیازهای متفاوت روستاییان و به ویژه هدایت توسعه کالبدی روستا، طرحهای هادی روستایی مورد توجه قرار گرفته است.

در طرح هادی روستایی اهداف زیادی دنبال می‌شود که از جمله آن ایجاد زمینه توسعه و عمران روستایی، تامین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات مختلف و غیره است.با توجه به ضرورت گسترش روستاها برای رفاه حال روستاییان و جلوگیری از مهاجرت جوانان روستایی اهمیت اجرای این طرح هر روز بیشتر نمایان می شود.

گفتنی است همزمان با ایام اله دهه فجر، پروژه های طرح هادی در ۲۲ روستای دیگر استان با اعتباری بیش از ۴۸ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر