logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۶
[ شناسه خبر : ۹۷۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه:

آتش سوزي يك واحد گاوداري منجر به فوت جوان زنجاني شد

آتش-سوزي-يك-واحد-گاوداري-منجر-به-فوت-جوان-زنجاني-شد

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه از وقوع آتش سوزي در يك واحد گاوداري در شهرستان سلطانيه خبرداد و گفت: در اثر اين آتش سوزي يك نفر جان خود را از دست داد.

حسین اصانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اينكه آتش سوزي يك واحد گاوداري منجر به فوت يك نفر شد اظهار كرد: در اين حادثه يك جوان 36 ساله جان خود را از دست داد.

وي با اشاره به اينكه به اينكه بعد از اعلام خبر نيروها به محل مورد نظر اعزام شدند تا علت وقوع حادثه را بررسي كنند بيان كرد: اين آتش سوزي در يك واحد واحد گاوداری در محور زنجان- ابهر اتفاق افتاده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه با بيان اينكه محل وقوع آتش سوزي توسط ماموران پلیس آگاهی مورد بررسي قرار گرفت ابراز كرد: بعد از بررسي دقيق علت آتش سوزي اتصال برق گزارش شد.

وي با بيان اينكه در اين حادثه يك جوان 36 ساله كه طعمه حريق شده بود به بيمارستان انتقال داده شد بيان كرد: كتاسفانه شدت سوختگي بسيار بالا بود كه منجر به كشته شدن اين جوان شد.

اصانلو از شهروندان و مالکین شرکت‌ها و واحدهای تولیدی دارای نگهبانی خواست که ابتدا از اسکان دادن اشخاص ناشناس و افرادی که به دلایل نامعلوم تقاضای اسکان در محل‌های فوق كرده خودداری كرده و از بکارگیری نگهبان به صورت انفرادی اجتناب كنند و همچنين اصول ايمني را در استفاده از وسایل گرمایشی رعايت كنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر