logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۹
[ شناسه خبر : ۹۷۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

ملت ایران هیچ هراسی از دشمنان انقلاب ندارد/ دشمنان هنوز ملت ایران را نشاختند

ملت-ایران-هیچ-هراسی-از-دشمنان-انقلاب-ندارد-دشمنان-هنوز-ملت-ایران-را-نشاختند

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه در طول چهل سال گذشته دشمنان علیه انقلاب و مردم ایران همه توطئه‌ها را انجام دادند ولی نتوانستند کاری کنند گفت: دشمنان هنوز ملت ایران را نشاختند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه مشکلات و بی‌انصافی‌ها وجود دارد که در آن شکی نیست اظهار کرد: احتکار٬نامردی٬ سوء استفاده و تبعیض وجود بی‌برو برگرد وجود دارد و شکی در آنها نیست اما یادمان باشد تمام مسائل و مشکلات اگر وجود داشته باشد گفتمان انقلاب و استقلال و آزادی و مردم سالاری دینی نباید کمرنگ شود و نباید این موارد به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگان جامعه باید مشکلات سال 57 را به نوجوانان و جوانان نسل سوم و چهارم بگویند ابراز کرد: رزمندگان و جانبازان باید شرایط دشوار در مقابل توطئه‌های انقلاب را به جوانان امروز بیان کنند و این وظیفه و تکلیف است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروز جوانان باید بدانند که ما چه بحرانهایی را پشت سرگذاشتیم افزود: مشکلاتی که امروز دشمنان ایجاد کردند در برابر بحران‌هایی که در دشمن در اویل انقلاب ایجاد کرده بودند چیزی نیست.

وی با اشاره به اینکه چرا افرادی که احتکار می‌کنند و اسم خود را مسلمان گذاشته توجه نمی‌شود و باید این موضوع نیز پرداخته شود افزود: این مشکلات تنها با نظارت و محاکمه قابل حل شدن نیست.

آیت الله خاتمی بیان کرد: دشمنان ما این را خواستارند و می‌گویند که مردم ایران اگر می‌خواهد غذا بخورند باید تابع آمریکا باشند و به حرف آمریکا گوش کنند.

وی ابراز کرد: دشمنان با مسئله گزینه نظامی وارد شدند و این موضوع را مطرح کردند و نتیجه نگرفتند و ناچار با محاصره اقتصادی وارد شدند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اينكه دشمنان همچنین بایکوت سیاسی را انجام دادند ولی به اهداف شوم خود نتوانستند برسند عنوان کرد: با تهاجم فرهنگی وارد و کاری نتوانستند بکنند و در حال حاضر نیز ترفند فشار اقتصادی را در پیش گرفتند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز صراحتا اعلام می‌کند که تمام تلاش ما این است که ایران به یک کشور نرمال و دل به خواه آمریکا تبدیل شود بیان کرد: می‌گویند این فشار تحریمها را ادامه خواهیم داد تا ایران کشوری باشد که ما می‌خواهیم.

آیت‌الله خاتمی با بيان اينكه مقام معظم رهبری در بخشی از فرمایشات خود به دشمنان انقلاب اعلام کردند که خیلی از محاسبات شما اشتباه از آب در می‌آید افزود: 40 سال است که دشمنان علیه انقلاب اسلامی توطئه‌ می‌کنند تا این انقلاب را از میان بردارند ولی هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی هنوز ملت ایران را نشاختند افزود: باید به آنها بگوییم که تمام محاسباتی که انجام می‌دهند علیه انقلاب اسلامی اشتباه است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورا است بیان کرد: جوانان ما در مکتب عاشورا تربیت یافتند و یاد گرفتند که زیر بار ظلم نمی‌روند و هیهات من الذله را با تمام وجود درک می‌کنند.

وی با اشاره به اينكه آن روزی که شرق و غرب پشت سر شاه و بعد از آن صدام بودند و مردم در برابر گلوله ایستادند آن روز نترسیدیم و در حمایت از انقلاب و اسلام سینه سپر کردیم افزود: امروز که کشور ما با تمام پیشرفت‌های نظامی و اقتداری که در منطقه و جهان دارد و حرف اول می‌زند و هیچ گونه ترس و هراسی از دشمن نداریم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر