logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۱
[ شناسه خبر : ۹۶۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

پیشگیری از وقوع جرم اولویت برنامه‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح است/ تشكيل شوراي عالي پيشگيري از وقوع جرم در بين نيروهاي مسلح

پیشگیری-از-وقوع-جرم-اولویت-برنامه‌های-سازمان-قضایی-نیروهای-مسلح-است-تشكيل-شوراي-عالي-پيشگيري-از-وقوع-جرم-در-بين-نيروهاي-مسلح

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به تشكيل شوراي عالي پيشگيري از وقوع جرم در بين نيروهاي مسلح گفت: پیشگیری از وقوع جرم اولویت برنامه‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی امروز در حاشيه مراسم معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با اشاره به اينكه پرونده‌ها در سازمان قضايي به نسبت با سرعت و دقت رسيدگي مي‌شود و كسانيكه مشغول بكار هستند با تعهد بالا و بدون حاشيه پرونده‌ها را رسيدگي مي‌كنند اظهار كرد: مسئله مهم اين است كه ما در مرحله پيشگيري از وقوع جرم در چهار دوره 5 ساله برنامه‌هاي خود را پيش برديم.

وي تصريح كرد: برنامه‌هاي 5 سال در حال اجرا است و محور اصلي پيشگيري از وقوع جرم نيز خود نيرو‌هاي مسلح و فرماندهان هستند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اينكه فرماندهان نيروهاي مسلح همكاري بسيار خوبي را داشتند افزود: در حال حاضر سطح جرائم به طور كلي 23 درصد در سال 96 نسبت به 95 و 97 نسبت به 96 روبه كاهش است.

وي با بيان اينكه محوريت برنامه جديد خود نيروهاي مسلح هستند افزود: شوراي عالي پيشگيري از وقوع جرم در ستاد كل نيروهاي مسلح تشكيل شده است.

حجت‌الاسلام بهرامي عنوان كرد: در سازمانهاي قضايي سراسر كشور و در بين نيروهاي مسلح هم اين شوراها تشكيل شده و مشغول بكار هستند.

وي افزود: ثمرات تشكيل اين شوراها در آينده نه چندان دور ظاهر خواهد شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر