logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲
[ شناسه خبر : ۹۶۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون صنایع:

الزام سایپا و ایران خودرو به پرداخت جریمه تاخیر

الزام-سایپا-و-ایران-خودرو-به-پرداخت-جریمه-تاخیر
عضو کمیسیون صنایع گفت: مصوبه سازمان حمایت است که باید قیمت نهایی خودرو را به شورای رقابت برای امسال تعیین کند و باید منتظر مصوبه این سازمان بمانیم.

به گزارش موج رسا; نادر قاضی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص اقدامات مجلس برای قیمت خودرو اظهار داشت: روز گذشته جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده، مدیران عامل ایران خودرو و سایپا برگزار شد.

وی با انتقاد از افزایش بی دلیل قیمت برخی از خودروها در چند روز گذشته اظهار داشت: مدیر شرکت خودروسازی سایپا در همین جلسه به دستور آقای رحمانی جابه جا شد؛ چرا که وی نتوانست دلیلی برای اتفاقات و افزایش قیمت ها ارائه بدهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه گفت: کسانی که قبلاً خودرو خریداری کرده و یا در طرح های فروش فروی ثبت نام کرده اند با قیمت قدیم خودروی خود را تحویل می گیرند.

قاضی پور همچنین عنوان کرد: در صورت تاخیر در تحویل خودروهای فروخته‌شده به روش فروش فوری و پیش‌فروش قطعی، خودروسازان ملزم به پرداخت 30درصد جریمه تاخیر در تحویل به مشتریان خواهند بود.

وی با بیان اینکه قیمت های سایپا به قیمت قبلی بازگشته است در خصوص قیمت گذاری جدید هم اظهار داشت: مصوبه سازمان حمایت است که باید قیمت نهایی خودرو را به شورای رقابت برای امسال تعیین کند و باید منتظر مصوبه این سازمان بمانیم.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر