logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۸
[ شناسه خبر : ۹۵۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی؛

آغاز دومین جشنواره ملی جهادگران+ فیلم

آغاز-دومین-جشنواره-ملی-جهادگران+-فیلم-

مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی با همکاری معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی دومین جشنواره ملی جهادگران را برگزار می‌کند.

به گزارش موج رسا; مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی با همکاری معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی دومین جشنواره ملی جهادگران را برگزار می‌کند.

از برگزیدگان جشنواره پس از مراحل داوری توسط اساتید برجسته و همچنین افراد پیشکسوت گروه‌های جهادی به صورت علمی و تخصصی، تقدیر به عمل آمده و در اختتامیه جشنواره ملی با حضور مسئولین و مقامات کشوری جوایز نفیسی اهدا می‌شود.    از تمامی گروه‏‌های جهادی، صاحب نظران و متخصصین حوزه محرومیت زدایی دعوت به عمل می‌شود با ارسال آثار خود در قالب ایده، تجربه، گزارش، طرح و مقاله و پایان نامه، در جشنواره حضور یابند.

این جشنواره توسط مرکز مطالعات و هدایت حرکتهای جهادی سازمان بسیج سازندگی کشور با همکاری بسیج سازندگی استانها،شهرستانها و باشرکت اقشار مختلف بسیج،گروههای جهادی،فعالان جهادی از اول دی ماه تا 10 بهمن ماه در حال برگزاری است.

جشنواره ملی جهادگران جهادگران با اهداف جمع آوری و انتشار آثار،ایده ها و تجربیات موفق بین گروههای جهادی و عموم مخاطبین٬ شناسایی و تقدیر از گروههای برتر جهادی و جهادگران٬ استعدادیابی و تقدیر از آثار و الگوهای موفق در بین گروهها و فعالان جهادی٬ ترویج و فرهنگسازی روحیه و فعالیتهای جهادی در سطح جامعه٬ احصا و اولویت بندی مشکلات مناطق محروم و ارائه راهکارهای علمی برای حل مشکلات از دیدگاه جهادگران برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر از اینجا اقدام کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر