logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۳
[ شناسه خبر : ۹۴۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با دهه فجر؛

9 پروژه صنعتي در استان زنجان به بهره برداري مي‌رسد

9-پروژه-صنعتي-در-استان-زنجان-به-بهره-برداري-مي‌رسد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر 9 پروژه این شرکت به بهره برداری می‌رسد.

ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار كرد: برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر 348 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی، ملی و استانی هزینه شده است.

وی به بهره برداری از شهرک تخصصی برق، الکترونیک و آی تی اشاره کرد و گفت: فاز اول این شهرک با مساحت 40 هکتار آماده واگذاری به سرمایه گذاران می باشد.

احمدی تصريح کرد: همه زیرساختهای ناحیه کارگاهی ظریفان از جمله تامین آب، برق و عملیات حفر چاه و احداث منبع هوایی، احداث کانال انحراف آب، اجرای عملیات خاکی و زیرسازی و نصب تابلو در این ناحیه به پایان رسیده و در حال حاضر پیمانکار احداث ساختمان های این ناحیه نیز مشخص گردیده و در ایام دهه فجر احداث این ساختمان ها نیز آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی به بهره‌برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی شریف ابهر اشاره کرد و افزود: این تصفیه خانه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال احداث شده و با حضور مسئولان افتتاح می‌شود.

وی بهره برداری از شهرک صنعتی سلطانیه را از دیگر برنامه‌های این شرکت برشمرد و تصریح کرد: آماده سازی این شهرک با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال به اتمام رسیده و در ایام دهه مبارک فجر واگذاری زمین به متقاضیان آغاز خواهد شد.

احمدی خاطر نشان كرد: بهره برداری از ساختمان های آتش نشانی شهرک صنعتی افق ابهر و شهرک صنعتی انگوران، بهره برداری از شبکه گاز توزیع شهرک انگوران، بهره برداری از فیبر نوری شهرک صنعتی افق ابهر، بهره برداری از فیبر نوری و مخابرات شهرک خدابنده، بهره برداری از فیبر نوری و مخابرات شهرک صنعتی برق، الکترونیک و آی تی و بهره برداری از ساختمان کسب و کار افق ابهر از دیگر برنامه های این شرکت در ایام دهه فجر امسال می باشد.

وی ابراز كرد: در کنار بهره برداری از این طرح‌ها و پروژه‌ها، آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان آتش نشانی شهر‌کهای صنعتی افق ابهر و انگوران نیز جزو برنامه های این شرکت در چهلمین بهار انقلاب اسلامی است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان ابراز كرد: همزمان با چهلمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی، 5 واحد صنعتی در سطح شهرکهای صنعتی استان به بهره برداری رسیده و یک واحد نیز کلنگ زنی خواهد شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر