logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۹۴۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
استاندار زنجان:

معاون سیاسی به وزارت کشور معرفی شده است/ برخی فرمانداران تغییر می کنند

معاون-سیاسی-به-وزارت-کشور-معرفی-شده-است-برخی-فرمانداران-تغییر-می-کنند

استاندار زنجان گفت: معاون سیاسی به وزارت کشور معرفی شده است و در حال حاضر کارهای اداری انجام می شود.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان،اظهار داشت: جلسات شورای اطلاع رسانی باید بر اساس دستورالعمل تشکیل شود.

وی با بیان اینکه اهرم کمک کننده بودجه برای من اهمیت بیشتری دارد و در حفظ مسئولان به این موضوع توجه ویژه می شود، افزود: بودجه چارچوب دارد و باید بر اساس تلاش مدیران در این چارچوب اعتبار جذب کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای محک مدیران ستاد اهرم کمک کننده بودجه تشکیل شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر مدیران چابک شده اند، افزود: اقدامات خوبی برای ارتباط بین مدیران و رسانه ها انجام شده است.

حقیقی بیان داشت: برای اینکه مدیران ارادت خود را به جوانان اثبات کنند، با یک درصد سهم خود قبول کرده اند و در شورای برنامه ریزی استان مصوب شده است.

وی خانه جوان در همه شهرستان ها توسط فرمانداران احداث می شود، افزود: هفته فرهنگی در همه شهرستان ها اجرایی می شود.

این مسئول با بیان اینکه برخی پروژ ه های نیمه تمام می تواند واگذار شود، افزود: 39 پروژه به صورت اولویت دار تعریف شده است.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: فردا دو مدیر زن معرفی می شوند و برای بقیه هم هنوز تصمیمات لازم اخذ نشده است.

حقیقی با بیان اینکه آمار برخی مدیران نیز غلط است و بارها در این بار صحبت شده است، افزود: مدیران باید آمارها را دقیق ارائه کنند.

وی در خصوص فرمانداران نیز گفت: کسانی که با شیوه و سرعت ما بالا بیاید و سرما نخورد در خدمتش هستیم.

این مسئول با بیان اینکه در شرو تغییر فرماندارانی هستیم،افزود: در حال حاضر شناختی از مدیران پیدا کرده ام و به برخی تذکر داده ام.

استاندار زنجان ادامه داد: مدیرانی هم سرماخوردگی شدید داشتند،خواستار اثباتشان شده ام و در خصوص انتخاب مدیران به جناح نگاه نمی کنم.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات با نخبگان، اظهار داشت: نتایج خوبی این جلسه داشت و مطالبات نخبگان بیان شد که بحث برند شهری،شهرک آی تی، برق و الکترونیک دنبال می شود.

حقیقی افزود: دغدغه های بودجه ای دانشگاه ها مکتوب به وزارتخانه های مربوطه نوشته شده است.

وی  ادامه داد:اعتماد یکی از مقوم های اتحاد است و اعتماد، مشارکت و رضایت سه ضلع آن محسوب می شود که برای جلب این اعتماد همه تمام تلاش خود را به کار می گیرم.

این مسئول برضرورت برقراری بهینه ارتباط بین مردم و دولت تاکید کرد و گفت: مردم همواره در انتخابات و راهپیمایی ها حضور جدی دارند اما این دلیل نمی شود که ما به وظایف خود عمل نکنیم.

استاندار زنجان به معاون امور عمرانی دستور داد تا وضعیت 63 نفر جذب شده در شهرداری را پیگیری کند.

حقیقی خاطرنشان کرد: نمایندگان تعامل لازم را با من داشته اند و از ناحیه نمایندگان هیچ فشاری به من وارد نشده است اگر چه ممکن است دیدگاه های خود را بیان کنند.

وی تعامل بسیار خوب و شایسته ای با نمایندگان داریم و هیچ مشکلی دراین زمینه وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به رفتن رشتچی از آموزش و پرورش زنجان، گفت: زمانی که من آمدم، وزارت آموزش و پرورش تصمیم قطعی برای رفتن رشتچی گرفته بود و امیدوارم فردی که به درد آموزش و پرورش می خورد، انتخاب کنیم.

استاندار زنجان ادامه داد: قرار بود استفاده از شبکه فاضلاب به صنعت اختصاص یابد که قرار است در جلسه هفته آینده بررسی می شود.

حقیقی بیان داشت: یکی از وظایف شورای اطلاع رسانی این است که به امور صنفی خبرنگاران و مشکلات فضای مجازی و سیاستگذاری برای اطلاع رسانی مناسب برسد.

وی افزود: اعتقاد دارم نقشه راه جامع و کاملی در حوزه فرهنگی باید وجود داشت که ظرفیت لازم برای پرداختن به  پنج آسیب اجتماعی به صورت پایلوت برای کشور وجود دارد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در شورای اطلاع رسانی می توان وارد موضوعات راهبردی شد که به نظر می رسد نتایج بهتری خواهد داشت.

حقیقی افزود: احداث پارک لجستیک در زنجان پروژه عالی است و اگر در برنامه ها قرار گیرد، حتما اطلاع رسانی می کنم.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص راه اندازی قرارگاه سازندگی در استان زنجان،گفت: سردار کرمی از نیروهای ارزشمند،انسان خاکی،مردمی و خوب است و سپاه عزیز و نور چشم ماست و هر کاری از دستم برآید برای همکاری انجام می دهم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر