logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۵
[ شناسه خبر : ۹۳۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

دورهمی رسانه های استان زنجان برگزار می شود

دورهمی-رسانه-های-استان-زنجان-برگزار-می-شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت:ضروری است دورهمی رسانه های استان زنجان به منظور هم افزایی بیشتر برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; عبدالله جعفری امروز در جلسه شورای بسیج رسانه استان زنجان، اظهارداشت:ضروری است راهکارهای استفاده از رسانه برای تبلیغات چهلمین سال انقلاب اسلامی بررسی و راهکارها ارائه شود.
وی با اشاره به مشکلات صنفی،رفاهی و اقتصاد رسانه های استان،بیان داشت: باید راهکار تعامل با مسئولان استانی که تا کنون مغفول مانده است،مورد توجه قرارگیرد.
این مسئول برضرورت برگزاری جلسات دورهمی رسانه ها تاکید کرد و گفت:برگزاری جلسات هم اندیشی و دورهمی رسانه موجب هم افزایی رسانه ها شده و تقویت همبستگی را به دنبال دارد.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خاطرنشان کرد: بازدید اصحاب رسانه استان زنجان از نمایشگاه رسانه های دیجیتال برنامه ریزی می شود.
جعفری از برنامه ریزی از مراکز علمی و اقتصادی استان زنجان خبرداد و گفت: چهل سالگی انقلاب اسلامی می تواند به صورت گفتمانی برگزار شود.
رئیس قشر بسیج رسانه استان زنجان در ادامه این جلسه،اظهارداشت: هم افزایی رسانه ها در زمینه برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی ضروری است.
قنبر رسولی برضرورت برگزاری جلسات برای هم افزایی رسانه ها تاکید کرد و گفت: تعاملات با دستگاه های اجرایی موجب خدمات رسانی مطلوب به رسانه ها می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر