logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰
[ شناسه خبر : ۹۳۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

پاسخ کارگردان فیلم قلاده های طلا به تشکر رهبری و تخریب بعضی ها ...

پاسخ-کارگردان-فیلم-قلاده-های-طلا-به-تشکر-رهبری-و-تخریب-بعضی-ها-...

کارگردان فیلم سینمایی قلاده‌های طلا در رشته‌ توئیتی به پیام تقدیر رهبر معظم انقلاب و حاشیه‌های ایجاد شده برای تخریب این فیلم ارزشی واکنش نشان داد.

به گزارش موج رسا; ابوالقاسم طالبی کارگردان متعهد و انقلابی در واکنش به حاشیه‌های پخش این سریال از صدا و سیما بااشاره به پیام محبت و تقدیر رهبر انقلاب از ساخت سریال "قلاده‌های طلا" در صفحه توئیتر خود نوشت:

امشب (نهم دی ماه ۹۷ ساعت بيست سى دقيقه) از بيت حضرت #رهبرى با بنده تماس گرفتند و پيام ايشان را به اطلاع بنده رساندند، حضرت آقا فرمودند ديشب مجددا فيلم شما را از شبكه افق ديدم آفرين آفرين آفرین؛ دست شما درد نكند از قول من به بازيگران سلام برسانيد·

يك مقام آگاه در واجا هم پيامى داده كه ما بوديم كه نمى گذاشتيم قلاده هاى طلا پخش بشه! اين فيلم مشحون از تهمت‌هاى ناروا به سربازان گمنام امام زمان (عج) است، از نظر صاحب اين قلم، 98 درصد بچه‌هاى واجا گل هستند...  

ولى چند نفرى هم بدجورى دائم شِكَرك میزنند براى فتنه‌گرها و سعى دارند براى من نقطه ضعفى درست كنند و آنرا بزرگ كنند تا امان‌نامه ليبراليسم را امضا كنم و مثل خيلى از همكاران، بى خيالِ مبارزه با لكه هاى سياه در پهنه نورانى و خورشيدفامِ جمهورى اسلامى شوم و بى آبرو در لاك خود فرو روم.  

اگر بند بند استخوانهايم را جدا سازند و اگر سرم را بالاى دار ببرند، اگر زنده زنده در آتش بسوزانندم، هرگز امان نامه ليبراليسم را امضا نمى كنم و دست از انديشه هاى نورانى امام خمينى (س) و جانشين خلفش حضرت سيد على روحى فدا بر نمیدارم.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر