logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲
[ شناسه خبر : ۹۲۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

6 کشته و مجروح حاصل تصادفات رانندگی در زنجان/ محورهای مواصلاتی زنجان لغزنده و یخبندان است

6-کشته-و-مجروح-حاصل-تصادفات-رانندگی-در-زنجان-محورهای-مواصلاتی-زنجان-لغزنده-و-یخبندان-است

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان زنجان گفت: در 24 ساعت گذشته چهار تصادف فوتی و جرحی در محورهای مواصلاتی استان زنجان رخ داده است.

عباس مظفری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعین محورهای مواصلاتی استان زنجان اشار و اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی در تردد در محورهای استان وجود ندارد ولی سطح جاده‌ها به دلیل یخبندان لغزنده است.

وی با اشاره به اینکه با تاکید بر تردد راننده با سرعت مطمئنه در محورهای استان عنوان کرد: همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی برای تردد در محورهای موصلاتی الزامی است.

رئیس پلیس راه استان زنجان به تصادفات رخ داده در جاده‌های استان زنجان طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: در 24 ساعت گذشته چهار تصادف جرحی و فوتی در جاده‌های استان زنجان رخ داده است که متاسفانه این تصادفات یک فوتی و پنج مجروح داشته است.

مظفری از واژگونی یک دستگاه سواری سمند در کیلومتر سه محور خرمدره خبرداد و عنوان کرد: تخطی از سرعت مطمئنه علت اصلی این حادثه بوده که یک مصدوم برجا گذاشته است.

وی با بیان اینکه تخطی از سرعت مطمئنه سواری پژو پارس در کیلومتر هشت محور میانه- زنجان از خود یک مصدوم برجا گذاشته است، خاطرنشان کرد: یک دستگاه وانت پیکان نیز در کیلومتر 11 اتوبان زنجان- تبریز واژگون شده که یک مصدوم داشته است.

رئیس پلیس راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور میانه فرعی آغ بلاق کیلومتر 43 خبرداد و گفت: در این حادثه یکی از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده و یک مصدوم داشته است.

مظفری با اشاره به اینکه عدم رعایت سرعت مطمئنه در محورهای مواصلاتی استان علت اصلی این تصادفات بوده استبیان کرد: رانندگان برای پیشگیری از تصادفات جاده‌ای از سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز کرده و ضمن رعایت فاصله طولی با سرعت مطمئنه تردد داشته باشند.

//ع

لایه جدید...

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر