logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۴
[ شناسه خبر : ۹۱۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در جلسه ستاد اطلاع رسانی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مطرح شد؛

برنامه های چهلمین سال انقلاب اسلامی با صلابت اجرایی شود/المان زنجان در ورودی شهر نصب شود

برنامه-های-چهلمین-سال-انقلاب-اسلامی-با-صلابت-اجرایی-شود-المان-زنجان-در-ورودی-شهر-نصب-شود

استاندار زنجان گفت: برای اینکه بیگانگان تحلیل غلط نکنند، همه کارها و فعالیت های چهلمین سال انقلاب اسلامی باید با صلابت اجرایی شود.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی عصر امروز در جلسه ستاد اطلاع رسانی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی،برضرورت مشخص بودن برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: باید کارهای شاخص در این زمینه مشخص باشد.

وی با بیان اینکه جلسات شورای اطلاع رسانی باید هر دو هفته یکبار برگزار شود، افزود: برنامه های دهه فجر نیز باید با رویکرد چهلمین سال انقلاب اسلامی ارائه شود.

استاندار زنجان گفت: مردم و جوانان باید بدانند که با وجود اینکه جمعیت دو سه دهم بیشتر شده است، اما در علم دارای رتبه های خوبی داریم.

حقیقی برای چهلمین سال انقلاب باید نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار و پژوهشی در خصوص دستاوردها و کارنامه انقلاب اسلامی تهیه و مکتوب شود.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا به تفکیک شهرستان و ادارات می تواند از برنامه های این سالگرد باشد، افزود: رفع مشکلات برخی خانواده های بی بضاعت کمیته امداد ضروری است.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: یکی از شهرستان های محروم استان زنجان تحت پوشش آموزش قرار گیرد تا به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی دارای رتبه های برتر کشوری شوند.

حقیقی بیان داشت: دستاودهای انقلاب اسلامی در قالب مستندی از سوی صدا و سیما تهیه و در سایت های مجازی پخش شود.

وی برضرورت شناسایی مصداق های کاربردی تاکید کرد و گفت: باید در برنامه ها امید آفرینی در جامعه دیده شود.

این مسئول ادامه داد: باید برنامه های ستاد دهه فجر ساماندهی شده و مدیران کل در این مدت به شهرستان ها سفر کنند.

استاندار زنجان باثباتی در برنامه ها را ضروری دانست و گفت: برای اینکه بیگانگان تحلیل غلط نکنند، همه کارها باید با صلابت اجرایی شود.

حقیقی افزود: هر کس برای اشخاص کار کند، گناه گرده است، ما برای ارتقای نظام اسلامی کار می کنیم و در چنین شرایطی برنامه ها برای اهداف انقلاب اسلامی تعریف شود.

وی برضرورت نصب المان برای زنجان در ورودی تاکید کرد و گفت: این المان باید نشان دهنده

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در برخی از نقاط رنگ تصاویر شهدا کمرنگ شده است، افزود: برای چهلمین سال انقلاب می توان این رنگ آمیزی را انجام داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این جلسه، اظهار داشت: طرح جشن مهربانی با مرکزیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زنجان و شهرستان ها به نحو مطلوبی برگزار شد.

فاطمه کرباسی برضرورت توجه به بعد نرم افزاری چهلمین سال انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: عمومیت یافتن خدمات رفاهی، آموزشی و افزیش اعتماد به نفس هموطنان باید در معرض دید قرار گرفته شود.

وی توزیع خدمات عادلانه آموزش را یکی از نتایج مهم پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: باید فعالان علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی در چهلمین سال انقلاب اسلامی در برنامه ها معرفی و تجلیل شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: چهلمین سال انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای تجلیل از خانواده های شهداو ایثارگران استان زنجان است.

کاظمی بیان داشت: بنیاد شهید در کارگروه ایثار و شهادت،جلسات داخلی و کارگروهی را برگزار کرده است و چهل عنوان برنامه در سطح استان اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های چهلمین سال انقلاب اسلامی با عناوین راه شهیدان ادامه دارد، ایثار جاری است و ایثار اجتماعی اجرایی می شود، افزود: معرفی شهدا و ایثارگران به عنوان الگوهای جامعه اسلامی از دیگر برنامه ها محسوب می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری 130 برنامه ورزشی در استان زنجان به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: 35 مسابقه کشوری نیز اجرایی می شود.

خلیلی با اشاره به برگزاری جشنواره اوقات فراغت در زنجان، افزود:پروژه های ورزشی و هفت خانه جوان در این مدت افتتاح می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر