logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۵
[ شناسه خبر : ۹۱۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

دشمن به دنبال ریشه دار کردن اختلافات و ایجاد نارضایتی در مردم است/ضرورت برگزاری منسجم برنامه های 9 دی

دشمن-به-دنبال-ریشه-دار-کردن-اختلافات-و-ایجاد-نارضایتی-در-مردم-است-ضرورت-برگزاری-منسجم-برنامه-های-9-دی

 فرماندار زنجان گفت: امروز دشمن به دنبال ریشه‌ای کردن اختلافات و ایجاد نارضایتی در مردم است.

به گزارش موج رسا; عسگری در جلسه هماهنگی برنامه های 9 دی زنجان،برضرورت برگزاری مطلوب برنامه های 9 دی در استان تاکید کرد و گفت: شرایط حال حاضر جامعه نیازمند برگزاری چنین برنامه هایی است.

وی با بیان اینکه  در چنین شرایطی وجود انسجام در جامعه به ویژه در اجرای برنامه ها ضروری است، خاطرنشان کرد: تاکیدمقام معظم رهبری نیز برگزاری باشکوه این حماسه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر چه در سال‌های اول فضا غبارآلود بود،اما امسال با توجه به شرایط سال گذشته، وظیفه سنگین‌تری در این زمینه داریم.

فرماندار زنجان با اشاره به اهداف دشمنان در برنامه های خود، گفت:قبلا غالب بودن یکی از جریانات از اهداف دشمنان متصور می شد، اما با اتفاقات سال گذشته این موضوع روشنتر شد.

عسگری حوادث تروریستی در کشور را ناشی از برنامه ریزی های دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود عنوان کرد و بیان داشت: ضربه زدن به نظام اسلامی از اهداف مهم دشمنان محسوب می شود.

وی مدیریت تجمعات صنفی از سوی دشمن را نشانی آشکار برای دخالت در امور ایران عنوان کرد و گفت: باید از فرصت دی ماه برای اسنجام بیشتر استفاده کرد.

این مسئول برضرورت گردهمایی مجموع جریانات سیاسی شناسنامه‌دار نظام در برنامه 9 دی تاکید کرد و افزود: حضور مردم در صحنه نیز ضروری است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه ارزشمندی 9 دی به انسجام آن است، گفت: باید همه گروه ها و احزاب با انسجام در این برنامه مشارکت کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر