logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۶

افزایش نرخ حمل‌ و نقل شهری در زنجان

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان از اعمال افزایش نرخ کرایه حمل‌ و نقل شهری از امروز در زنجان خبر داد و گفت: نرخ‌های اعلام‌شده مصوبه ستاد تنظیم بازار است.

دمای هوا در زنجان کاهش می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه هوای استان امروز صاف و در بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد، در برخی نقاط با رگبار پراکنده باران و رعدوبرق نیز همراه است، گفت: دمای هوا در زنجان کاهش می‌یابد.

تاراجِ روزبه/ روزبه زنجان رو به انحلال

نگاه اقتصادی عده‌ای به کارهای علمی و فرهنگی سبب شده تا موسسات آموزشی همانند دانشگاه روزبه زنجان این‌روزها با چالشی به نام انحلال دست و پنجه نرم کند و دانشجویان همانند توپ به دیگر دانشگاه‌ها پاس داده شوند.

قراردادِ رو به اتمام

پروانه مصرف بهینه آب شرب روستای توریستی و گردشگری شیت شهرستان طارم تنها سه ماه فرصت بهره‌برداری داشته و بعد از این مدت منقضی می‌شود بنابراین روستاییان می‌مانند و باز هم مشکل کمبود آب شرب!

تناژ بالای ماشین‌های معادن روی دوش راه‌های ماهنشان سنگینی می‌کند

وجود معادن در هر شهر و منطقه‌ای باید به پیشرفت و توسعه آن منطقه منجر شود و شهرستان ماهنشان با وجود در آمد بالای معادن، از نظر امکانات و زیر ساخت‌ها در فقر و کمبود به سر می‌برد و علاوه بر آن راه‌ها و زیر ساخت‌های شهرستان متاثر از معادن و کامیون‌ها با تخریب مواجه می‌شود.

راهپیمایی وعده صادق در زنجان برگزار شد

در حمایت از عملیات موشکی غرور آفرین وعده صادق و قدردانی از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت تداوم جنایت‌های رژیم خبیث اسرائیل و آمریکا خونخوار، همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمائی مردم ولایت‌مدار استان زنجان برگزار شد.

کشف ميلياردی انواع کالای قاچاق در زنجان

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان از توقيف 7 دستگاه خودرو و کشف انواع کالای خارجی و قاچاق به ارزش 8 ميليارد و 600 ميليون ريال در اين استان خبر داد.

تورم سالانه در زنجان ۶ درصد کاهش یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط مرکز آمار ایران، نرخ تورم سالانه این استان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۱ برابر ۴۴.۶ درصد بود که در سال ۱۴۰۲ حدود شش درصد کاهش یافت.

تولد ۹ فقره نوزاد دوقلو در ماهنشان

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ماهنشان با بیان اینکه موالید شهرستان در سال گذشته تعداد ۵۷۵ مورد بوده است گفت: در سال گذشته ۹ فقره نوزاد دوقلو در ماهنشان متولد شد.