logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۷
[ شناسه خبر : ۹۰۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
ضرغامی:

وقتی همه سرچهارراه ایستاده و خوابند، بسیجی‌ها بیدارند

وقتی-همه-سرچهارراه-ایستاده-و-خوابند،-بسیجی‌ها-بیدارند

عضو شورای عالی و چهره سال فضای مجازی گفت: وقتی همه سر چهارراه ایستاده و نمی‌دانند باید کجا بروند و چکار کنند، بسیجی‌ها بیدارند و اقدام بهنگام انجام می‌دهند.

به گزارش موج رسا; به نقل از جوان آنلاین، سیدعزت الله ضرغامی در مراسم اختتامیه نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج در سالن بصیرت، با اشاره به شوخی معروفی درباره آزمون رانندگی و سرعت عمل بسیجیان در این باره گفت: شرایط امروز به گونه‌ای است که برخی آقایان ایستاده‌اند و به استخاره مشغولند و نمی‌دانند کجا باید بروند! اینجاست که وقتی همه سر این چهارراه ایستاده‌اند و خوابشان برده، شما بچه‌های بسیج بیدارید و اقدام به هنگام را انجام می‌دهید.

عضو شورای عالی فضای مجازی با انتقاد تلویحی از وضعیت بی توجهی به پروژه ملی پیام رسان‌های بومی و شبکه ملی اطلاعات افزود: یک پیام‌رسان داخلی هم که باید راه‌اندازی می‌شد را به جای اینکه با همه وجود پشتیبانی کنند، حمایت نکردند و برخی هم خیلی ذوق زده گفتند دیدید نشد! انگار به این پیام‌رسان‌ها چه داده بودند؟! 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تقدیر از اقدام بسیج در برگزاری این همایش و رویداد رقابتی شبانه روزی گروه‌های تولید محتوا، حرکت‌های آتش به اختیار و انقلابی بسیجیان در عرصه فضای مجازی را ستود و گفت: ویژگی فضای مجازی این است که هم ارزان است و هم سریع و به همین دلیل هم وقتی اثری تولید و منتشر می‌شود، در کمترین زمان همه جای دنیا می‌توانند اثر شما را دیده و از آن بهره ببرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر