logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۹۰۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سردار غیب پرور

بچه های بسیج بن بست شکن هستند

بچه-های-بسیج-بن-بست-شکن-هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نمی خواهم بگویم که کار آسانی در این فضا داریم، ما وارد یک عرصه سخت شدیم اما عرصه ای که می دانیم انتهای آن بن بست نیست. بچه های بسیج بن بست شکن هستند.

به گزارش موج رسا; سردار «غلامحسین غیب پرور»، رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره لزوم حضور نیروهای بسیج در فضای مجازی گفت: فضای مجازی یکی از واقعیات امروز جامعه ماست و می تواند به عنوان یک فرصت باشد. تا به امروز ما فضای مجازی را تاریک و تهدید دیده‌ایم، به واسطه اینکه ما به عنوان یک فرصت به این فضا نگاه نکرده ایم. اگر ورود پیدا کنیم می توانیم این فضا را به نفع انقلاب مورد استفاده قرار دهیم؛ به نظرمی رسد که این شدنی و میسر است.

وی درباره هجمه دشمن در فضای مجازی افزود: هجمه دشمن در فضای مجازی را نباید کتمان کرد. دشمن یک هجمه پر رنگ و لعابی در این فضا دارد و بسیاری از ظرفیت های این عرصه به دست صهیونیست‌هاست و سالیان سال در این عرصه سرمایه گذاری کرده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: نمی خواهم بگویم که کار آسانی در این فضا داریم، ما وارد یک عرصه سخت شدیم اما عرصه ای که می دانیم انتهای آن بن بست نیست. بچه های بسیج بن بست شکن هستند.

وی درباره برنامه دعوت از فعالان فضای مجازی برای اولین گردهمایی فعالان این عرصه گفت: چیزی نزدیک به هزار نفر را در این چند روزه دعوت کردیم و گرد هم آوردیم. ما چیزی حدود 10 هزار نفر در کشور فعال فضای مجازی داریم و از آنها هزار نفر در این همایش گرد هم آمدند. ای کاش فضا و امکانات بیشتر بود اما این شروعی برای این ادامه این دست اقدامات بود.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه بسیجیان در جنگ نرم در مقابل ضدانقلاب چه نقشی می توانند ایفا کنند، گفت: رمز کار یک کلمه است ما جوانانمان را باور کنیم.در سال های دفاع مقدس فرمانده تیپ و قرارگاه ها حدود 23 سال و 24 سال سن داشتند. چرا چون کشور و نظام و در راس همه آنها امام بزگوار جوانان را باور کرد. امروز هم در راس نظام جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری جوانان را بیش از همه ما باور کرده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه باید جوانان را باور کرد، اظهار داشت: کافی است که ما عرصه را برای جوانان باز کنیم تا ببینم چه ظرفیتی آزاد می شود. شاهد این ادعای من خیل عظیم جوانانی هستند که چند روز پیش در گردهمایی فعالان فضای مجازی شاهد آن بودیم. بعید می دانم که جوان بالای سی سال در این گردهمایی حضور داشت.  مقداری به این جوانان میدان بدهیم و اعتماد کنیم کارستان می کنند.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر