logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۶
[ شناسه خبر : ۸۹۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 7 دقیقه ]
گزارش از مراسم اختتامیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج؛

سردار غیب پرور: وظیفه امروز جوانان ورود تهاجمی به عرصه فضای مجازی است

سردار-غیب-پرور:-وظیفه-امروز-جوانان-ورود-تهاجمی-به-عرصه-فضای-مجازی-است

مراسم اختتامیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از فعالان بسیجی در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش موج رسا;  مراسم اختتامیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از فعالان بسیجی در فضای مجازی برگزار شد.

شایان ذکر است سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسلم معین، رئیس فضای مجازی بسیج، عزت اله ضرغامی، سید صالحی مدیر عامل جام جم، مینو اصلانی، رئیس بسیج زنان، خانواده شهید طاها اقدامی، پدر شهید حدادیان و ... از مهمانان ویژه این برنامه هستند.

در ابتدای این مراسم مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج اظهار داشت:از چند ماه پیش جریان سازی برای این برنامه صورت گرفته تا این رویداد ۴۸ ساعته صورت بگیرد.

وی افزود: خوشحالم که در کنار این جوانان هستم و امیدوارم آینده درخشانی توسط این جوانان برای انقلاب و نظام رقم بخورد.
 
بنا بر این گزارش در حاشیه مراسم اختتامیه یک هنرمند طرحی از چهره دو شهید بزرگوار شهید طاها اقدامی و شهید محمد حسین حدادیان را طراحی می کند.
 
 
سردار غیب پرور: وظیفه امروز جوانان ورود جانانه به عرصه فضای مجازی است
 
سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این همایش اظهار داشت: در دو سه روز گذشته اتفاقی توسط شما عزیزان رخ داد که برای من تبدیل به یک خاطره می شود. سالهای زیادی به فضای مجازی به عنوان یک عرصه تاریک و ناامیدکننده نگاه شد.
 
وی ادامه داد: فضای مجازی واقعیت امروز جهان است و فرار از آن و دیوار کشیدن دور خودمان محال است اما هنر این است که چراغی به نفع خودمان در این تاریکی روشن کنیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: یک فراخوان و دعوت ساده باعث جمع شدن هزار نفر از جوانان انقلابی شد هرچند بالغ بر ۱۰ هزار نفر مانند شما جوانان وجود دارد اما ظرفیت ما برای دعوت از همه آنها فراهم نبود.
 
سردار غیب پرور ادامه داد چرا باید کارتل های کثیف از این صحنه علیه دین و آزادی استفاده کنند اما وظیفه جوانان بسیجی این است که ورود جانانه به این عرصه داشته باشند،ما ورود انفعالی شما جوانان را در این عرصه لازم نداریم و نیازمند یک ورود تدافعی هم نیستیم اما یک ورود برنامه ریزی شده تهاجمی لازم داریم تا لشکر دشمن را تار و مار کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه بچه های ما در فضای مجازی باید سواد مجازی خود را افزایش دهند، گفت:  زحمت های زیادی کشیده شده اما زمانی که شبکه فعال ایجاد شده تازه نقطه آغاز ماست یعنی گام اول و دغدغه اصلی استمرار این حرکت شتابنده است، اگر نتوانیم این حرکت شتابان را به صورت مستمر ادامه دهیم این کار بی فایده است و لزوم آن گم نکردن بچه های خودی است. تاریکی و حجم زیاد آتش دشمن باعث این اتفاق می شد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امروز مشکل ما نداشتن فرد کارآمد در عرصه فضای مجازی نیست بلکه مشکل این است که بچه های خوب ما نمی توانند همدیگر را پیدا کنند و هم افزایی ندارند در خواست ما این است ک شما وارد یک جبهه واحد تهاجمی شوید.
 
 
برگزیدگان بخش تولیدات تصویری

در بخش دیگر این مراسم به تجلیل از برترین های فعالان بسیجی در عرصه مجازی طی یک سال گذشته پرداخته شد.

در بخش تولیدات تصویری از استودیو رضوان، به عنوان استودیوی برگزیده تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی به مدیریت دیانتی تقدیر شد؛ همچنین در همین بخش از مجموعه آیتم های ایستگاه از مرکز متنای قزوین به نمایندگی از احسان حامدی فر تجلیل شد.

در ادامه بخش تولیدات تصویری از مجموعه انیمیشن های درنگ درنگ از مرکز متنای خراسان شمالی تقدیر و علی سنگ سفیدی به نمایندگی از این گروه جایزه خود را دریافت کرد.

همچنین در ادامه این بخش پوستر متحرک اعتماد به دشمن از مرکز متنای اردبیل برگزیده شده و علی بیک مورد تقدیر قرار گرفت.

 

برگزیدگان بخش بازی‌های ویدئویی


در بخش مربوط به بازی های ویدئویی، نامزدهای این بخش بازی سرنخ، بازی مزرعه شمالی، بازی تک تیرانداز، بازی تکاور، بازی آتش بار اعلام شدند.

از میان نامزدهای اعلام شده عنوان اول بازی های ویدئویی به ابوالفضل سجادی برای بازی تک تیرانداز: عملیات انتقام تعلق گرفت. همچنین عنوان دوم در این بخش به بازی ویدئویی تکاور تعلق گرفت که ملک محمدی به نمایندگی از تیم سازنده جایزه این گروه را دریافت کرد.
همچنین بازی آتش بار به رتبه سوم دست یافت و روح الله جوانی به نمایندگی جایزه این گروه را دریافت کرد.
 
 

برگزیدگان بخش پایگاه‌های اطلاع رسانی برتر

 
همچنین از میان نامزدهای بخش برتر پایگاه های اطلاع رسانی عنوان سومی به پایگاه اطلاع رسانی مرصاد نیوز با مسئولیت مهدی کیانی، عنوان دوم به پایگاه اطلاع رسانی آناج با مسئولیت زهرا آقایی و عنوان اول به پایگاه اطلاع رسانی عصر هامون با مدیر مسئولی سید مجتبی طباطبایی تعلق گرفت.
 

برگزیدگان بخش شبکه مردمی سایبری

 
عنوان سوم بخش شبکه مردمی سایبری به شبکه مردمی سایبری گیلان با نمایندگی مجتبی عبدالهی، عنوان دوم‌ رسید.
همچنین عنوان دوم به استان خراسان شمالی با نمایندگی محمد قربانی رسید. همچنین عنوان اول به میلاد میرکمالی از استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافت.
 

برگزیدگان بخش قرارگاه های برتر استانی

 
در عنوان قرارگاه های برتر استانی هم از میان نامزدهای اعلام شده عنوان اول به قرارگاه استان سیستان و بلوچستان و آقای محمد هادی طهرانی مقدم تعلق گرفت.
همچنین عنوان دوم به قرارگاه استان آذربایجان شرقی و آقای رضا سیفی اختصاص یافت. در ادامه عنوان سوم به قرارگاه هرمزگان و آقای شهرام مرادی رسید.
 

برگزیدگان بخش سامانه و سرویس

در عنوان برترین سامانه و سرویس هم عنوان دوم به امیر حسن زاده برای سامانه توئیچ و جایزه سامانه برتر به سامانه رسنو با طراحی امیر بربند اختصاص پیدا کرد.
 
 

برگزیدگان بخش ابتکارات و خلاقیت

 
در عنوان برترین ابتکارات و خلاقیت هم عنوان برتر به دستبند هوشمند سلامتی به مهرداد رشیدیان و عنوان دومی به خاطر نرم افزار نازدونک به امیر بربند رسید.
 

برگزیدگان بخش نرم افزار و سرگرمی

 
همچنین در عنوان نرم افزار و سرگرمی هم رتبه برتر به نرم افزار رصد و ثبت وقایع طراحی شده توسط مرتضی امیری و عنوان دوم به نرم افزار سفید عشق طراحی شده توسط عماد رحمانی اختصاص یافت.
 

برگزیدگان بخش اقشار بسیج

 
عنوان برترین قشر نیز از میان اقشار بسیج به محمد جواد نیک روش از قشر بسیج دانشجویی اختصاص پیدا کرد.
 
 

برگزیده فعالیت در شبکه های اجتماعی


در ادامه مراسم از علی قلهکی به عنوان فعال شبکه های اجتماعی تقدیر و روح افتخار به او تعلق گرفت. قلهکی از فعالان فضای مجازی در توئیتر بوده و بیش از 20 هزار فالور دارد.
 

انتخاب چهره سال فضای مجازی در یکسال گذشته

طبق اعلام قبلی مبنی بر انتخاب چهره سال فضای مجازی، این عنوان به مهندس عزت الله ضرغامی اختصاص یافت.
 
 
برگزیدگان بخش های سه‌گانه در رویداد 48 ساعته تولید محتوای دیجیتال بسیج
 
در بخش نرم افزارهای برگزیده رویداد۴۸ ساعته جایزه سوم به استان مازندران و جایزه دوم به .... و جایزه اول به استان خوزستان رسید.
 
در بخش پویانمایی برگزیده از رویداد ۴۸ ساعته جایزه سوم به استان بوشهر و جایزه دوم به استان گلستان برای انیمیشن شهر بی پایان و جایزه اول انیمیشن ایالات متحده غرق شده ساخته تیم کرمان اختصاص یافت.
 
همچنین در این مراسم از تیم قم که متشکل از نوجوانان ۱۴ ۱۵ و ۱۶ ساله بودند نیز تقدیر شد.
 
در بخش بازی های موبایلی برگزیده از رویداد ۴۸ ساعته جایزه سوم به استان اصفهان، جایزه دوم به استان آذربایجان شرقی و جایزه اول به مازندران تعلق گرفت.
 
 
به گزارش دانا، در ادامه مراسم صابر خراسانی شاعر و مرثیه سرای اهل بیت (ع) به اجرای برنامه پرداخت همچنین علیرضا افتخاری خواننده محبوب کشورمان نیز به اجرای زنده چند قطعه پرداخت.
 
 
 
علیرضا افتخاری خواننده محبوب کشورمان نیز به اجرای زنده چند قطعه پرداخت که با استقبال کم نظیر حاضران در این مراسم مواجه شد.
 
 
 
به گزارش دانا در پایان این مراسم از خانواده دو شهید بزرگوار شهید طاها اقدامی که در حادثه تروریستی اهواز شهید شد و همچنین از پدر و مادر شهید محمد حسین حدادیان از شهدای امنیت نیز تقدیر شد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر