logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
[ شناسه خبر : ۸۷۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی برای ترویج فرهنگ نماز خوانی/ جشنواره سرودهای نمازی در زنجان برگزار می شود

استفاده-از-ظرفیت-دستگاه-های-اجرایی-برای-ترویج-فرهنگ-نماز-خوانی-جشنواره-سرودهای-نمازی-در-زنجان-برگزار-می-شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی برای ترویج فرهنگ نماز خوانی در جامعه از اهداف ستاد اقامه نماز است.

به گزارش موج رسا; سعید ناصری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان،اظهار داشت: ستاد اقامه نماز به دنبال استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی برای ترویج فرهنگ نماز خوانی در جامعه است.

وی با بیان اینکه در سال‌ جاری 49 تفاهم‌نامه بین ستاد اقامه نماز و سایر ارگان‌ها منعقد شده است، افزود: 94 تفاهم نامه استانی نیز به امضا رسیده است.

این مسئول بیان داشت: مسابقه سراسری کتابخوانی با موضوع نماز با عنوان «خانه بهشتی» برگزار می‌ شود که مهلت ارسال مکتوب مسابقه سراسری از تاریخ 21 مهر‌ماه تا 22 آذر‌ماه تعیین شده است.

ناصری خاطرنشان کرد:15 تا 22 آذر‌ماه نیز امکان حضور در این مسابقه در بستر فضاى مجازی فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره سرودهای نمازی در مهدهای کودک زیر پوشش بهزیستی برگزار می ‌شود، ادامه داد: این طرح با هدف انس کودکان با نماز و آشنایی هر چه بیشتر این گروه با آموزه‌های دینی برگزار می ‌شود.

ناصری با اشاره به اینکه از 10 تا 30 آذر‌ماه مهدهای کودک تحت پوشش بهزیستی فرصت دارند تا آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند، یادآورش د: 91 میلیون تومان جایزه برای این مسابقه پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانشجو معلمان استان زنجان خبر داد و افزود: این دوره به منظوره پاسخگویی به شبهات برگزار می شود..

وی از اجرای طرح «مبین» ویژه مدیران مدارس غیر دولتی و طرح «نیک» ویژه پیش دبستانی‌ها خبرداد و گفت: نشست‌های تخصصی ویژه گروه‌ های مختلف نیز برگزار می شود.

این مسئول ادامه داد: نشست با دانش‌آموزان، اساتید، نخبگان، هیأت‌های مذهبی، تاکسیرانان و ... از دیگر برنامه های این ستاد محسوب می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر