logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۸۷۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

1300 دانش آموز پسر زنجانی از یادمان های شهدا غرب بازدید می کنند

1300-دانش-آموز-پسر-زنجانی-از-یادمان-های-شهدا-غرب-بازدید-می-کنند

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: با آغاز سفر اردوهای راهیان نور،یک هزار و 300 دانش آموز پسر زنجانی از یادمان های شهدا بازدید می کنند.

عبدالکریم مرادی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پایان اردوهای راهیان نور دختران در زنجان، اظهار داشت: یک هزار و 700 دانش آموز دختر از یادمان های شمالغرب بازدید کردند.

وی افزود: اردوهای راهیان نور پسران دانش آموزان از 22 مهر آغاز و 30 مهر پایان می پذیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: قرار است با برنامه ریزی های انجام شده،یک هزار و 300 دانش آموز پسر از این مناطق بازدید کنند.

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه به اهداف اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس از اهداف برگزاری این اردوها است.

وی تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان را از دیگر اهداف برگزاری این اردوها دانست و تصریح کرد: آموزش‌های اخلاقی و دینی، ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان با تاریخ و فرهنگ کشورمان از دیگر اهداف برگزاری این اردوها است.

این مسئول خاطرنشان کرد: دانش آموزان پسر از یادمان های زیارتی مرصاد،موزه جنگ کرمانشاه،یادمان شهدای گمنام و طاق بستان بازدید می کنند.

مرادی ادامه داد: برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی از جمله یادواره شهدا برای این اردو در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آغاز اعزام راهیان نور استان زنجان از 21 مهر ماه سال جاری، اظهار داشت: در قالب این اردوها دانش آموزان دختر به مناطق غرب و شمال‌غرب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در سال جاری یک هزار و 700 دانش آموز دختر به این اردوها اعزام شدند، افزود: این دانش آموزان از یادمان های مرصاد، موزه شهدای کرمانشاه، یادمان شهدای گمنام و طاق بستان بازدید کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این اردوها دو روزه است و دانش آموزان زنجانی در یادواره شهدا، صبحگام مشتک دانش آموزی، جلسات خاطره گویی شرکت می کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر