logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۸
[ شناسه خبر : ۸۷۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

قدرت موشکی ایران گوشه‌ای از اقتدار دفاعی انقلاب اسلامی ایران است

قدرت-موشکی-ایران-گوشه‌ای-از-اقتدار-دفاعی-انقلاب-اسلامی-ایران-است-

امام جمعه زنجان به قدرت موشکی ایران اشاره کرد و گفت: قدرت موشکی ایران گوشه‌ای از اقتدار دفاعی انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز ماه ربیع الاول و تبریک حلول این ماه اظهار کرد: در این ماه پیامبر اکرم(ص) از مکه به مدینه هجرت کردند.

وی با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی ایران در برابر کشورهای استکبار جهانی افزود: ایران امروز در زمینه قدرت موشکی به پیشرفت‌های بسیار خوبی رسیده که این قدرت بازدارندگی در برابر استکبار جهانی است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه قدرت موشکی ایران امروز اسرائیل را سرجای خودنشانده است تصریح کرد: این قدرت موشکی ایران است که آمریکا را از سوریه بیرون کرد.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته است خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با داشتن قدرت و اقتدار خود در منطقه و جهان حرف اول را می‌زند.

خاتمی در ادامه با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز 13 آبان بیان کرد: ملت ایران با حضور خود پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب دادند.

وی با اشاره به اینکه علی رغم تلاش دشمنان حضور مردم در راهپیمایی روز 13 آبان بی‌نظیر بود بیان کرد: دشمنان تمام تلاش خود را بکار بسته بودند که روحیه مردم را تضعیف کنند ولی ملت ایران با حضورشان پاسخ یاوه‌گویان را دادند.

امام جمعه زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه‌ها افزود: ملت ایران تا به امروز به چیزی که می‌خواست رسیده است و قدرت ایران قابل مقایسه با 40 سال گذشته نیست.

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در خصوص افول قدرت آمریکا سخن می‌گویند با این وجود قدرت جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می‌شود.

امام جمعه زنجان در ادامه به خدمات رسانی موکب‌های زنجان برای زائران اربعین در عراق اشاره کرد و افزود: موکب زنجان در شهر سامرا امسال حضور پررنگی داشت و خدمات بسیار خوبی برای زائران ارائه دادند.

انتهای پیام//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر