logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۱
[ شناسه خبر : ۸۶۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

خرید تجهیزات آتش‌نشانی ضرورت شهر زنجان است

خرید-تجهیزات-آتش‌نشانی-ضرورت-شهر-زنجان-است

شهردار زنجان گفت: خرید تجهیزات آتش‌نشانی ضرورت شهر زنجان است.

به گزارش موج رسا; مسیح‌الله معصومی در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان در رابطه با خرید تجهیزات آتش نشانی اظهار کرد: اگر دقت کنید این تجهیزات مربوط به تجهیزاتی است که در کشور امکان تولید آن را نداریم.

وی با اشاره به اینکه شرکت سرمایه‌گذاری رفته بود گشته بود از انبارهای خود یک تعدادی کالاهای به تعداد قدیم و انبار مانده که به فروش نرفته بود را پیدا کرده بود، گفت: در همین راستا با توجه به ارتباطی که نصرآبادی یکی از مشاوران بنده داشت از دل آن 10 تا 15 میلیارد تومان چانه‌زنی کرده بودند و خواستار این شده بودند که 2 میلیارد تومان از آن را به شهرداری زنجان بدهند.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه همکاران در آتش نشانی نیز رفته بودند و لیست کالاها را دیده و به میزان دو میلیارد تومان لیست تهیه کرده بودند، افزود: البته این قیمت‌ها قیمت قدیم است و اگر بخواهیم خرید کنیم باید به صورت نقدی خرید کنیم و 2 میلیارد و 160 میلیون تومان را باید نقدی بدهیم.

سید رحمان احمدی یکی از اعضای شورای شهر در این رابطه اظهار کرد: اگر این شرکت اقساطی جنس می‌دهد از آنها می خریم و اگر نقدی می دهند اگهی می دهیم و از شرکتی که برنده شد خریداری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تاکید ما بر تجهیز آتش‌نشانی است، گفت: من می‌گویم اگر نقدی می‌خریم باید آگهی بدهیم و اگر قسطی می‌خریم از این شرکت خریداری کنیم.

دویران رئیس شورای شهر زنجان در این رابطه گفت: برای اینکه ابعاد این قرارداد مشخص شود و ضرر نکنیم بهتر است برویم و اجناس را ببینیم و سپس اقدام به خرید کنیم.

وی افزود: هر طور که دوستان مایل هستند می‌توانند این را بررسی کنند و بروند و قیمت‌ها را چک کنند و اگر مشکلی وجود داشت خرید نمی‌کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز گفت: اگر خرید نقدی از این شرکت داشته باشیم قطعا دستگاه‌های نظارتی وارد عمل خواهند شد و توضیحات خواهند خواست پس باید ما دلیل متقنی داشته باشیم که بتوانیم توجیه خوبی برای ترک این تشریفات داشته باشیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر