logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۷
[ شناسه خبر : ۸۵۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سودجویی به سبک صدور کارت هوشمند؛

ترفند کلاهبرداران با نام کارت هوشمند اشتراک امداد خودرو/ صاحبان خودرو مراقب کلاهبرداران باشند

ترفند-کلاهبرداران-با-نام-کارت-هوشمند-اشتراک-امداد-خودرو-صاحبان-خودرو-مراقب-کلاهبرداران-باشند

افراد سودجو به منظور کلاهبرداری از مردم با تماس تلفنی خواهان صدور کارت هوشمند اشتراک امداد خودرو برای صاحبان آن هستند.

به گزارش موج رسا; گاهاً عده‌اي افراد سودجو با تماس تلفني با صاحبان خودرو برای صدور كارت هوشمند اشتراك امداد خودروها، مطالبه هزينه‌هايي مي کنند در صورتي كه  در قبال اين گونه تماس‌ها هيچ گونه اجباري در كار نيست. 

این مزاحمت های تلفنی و فعالیت افراد سود جو به قدری افزایش یافت که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اطلاعیه ای را در این زمینه صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است،پيرو اطلاعيه‌هاي مكرر قبلي درخصوص تماس‌هاي تلفني غيررسمي با هموطنان و مالكان خودروهاي شخصي و عمومي تحت عنوان مركز امداد خودرو وابسته به سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي و اجراي طرح صدور كارت هوشمند اشتراك و ارائه خدمات تعمير خودرو وغيره ، به آگاهي مي‌رساند اين تماس‌ها بازاريابي شركت‌هاي خصوصي است و هیچ گونه طرح یا برنامه‌ای برای دریافت اجباري اين نوع كارت از لحاظ قانوني وهمچنین از سوی این سازمان وجود ندارد.

اين اطلاعيه مي افزايد، برابر اصلاحیه آیین نامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو موضوع مصوبه شماره 18017/ت54266ﻫ مورخ 22اردیبهشت ماه سال جاری هیأت وزیران تمامي امور و مسؤولیت های شرکتهای امدادخودرو به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر