logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۲
[ شناسه خبر : ۸۵۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در مرحله استانی؛

قصه گویان برگزیده‌ زنجانی به مرحله منطقه‌ای معرفی شدند/تجهیز کتابخانه‌های مدارس محروم از طرح‌های موفقیت‌آمیز کانون پرورش فکری است

قصه-گویان-برگزیده‌-زنجانی-به-مرحله-منطقه‌ای-معرفی-شدند-تجهیز-کتابخانه‌های-مدارس-محروم-از-طرح‌های-موفقیت‌آمیز-کانون-پرورش-فکری-است

پس از دو روز رقابت بین قصه گویان استان زنجان در بخش‌های مختلف، هیات داوران پس از بررسی آثار آرائ خود را اعلام کرد.

به گزارش موج رسا; با پایان یافتن مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی، پس از قرائت آراء داوران، ۱0 نفر به عنوان برگزیدگان مرحله منطقه‌ای معرفی شدند.

این جشنواره با حضور 53 نفر در سه بخش زنان و مردان، دختر و پسر و پدربزرگ و مادر بزرگ‌ در محل سالن سینمای کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

در پایان، پنج نفر از بخش زنان و مردان، سه نفر از بخش دختر و پسر و دو نفر از بخش پدر بزرگ و مادر بزرگ جواز حضور در مرحله منطقه ای برای حضور در اردبیل کسب کردند.

در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها " زیبنده یوز باشی " از مرکز گرماب با قصه لوطی بایرام و "حسین حیدری" از مرکز طارم با قصه دو برادر در بخش دختران و پسران 14 تا 18 سال، "نازنین برجی" ازمرکز ابهر با قصه جنگلی که سبز نبود، "مائده شجاعی" از مرکز 2 با قصه وقتی هواپیما شدیم، "نگین محمدی" از مرکز قیدار با قصه گلدان خالی و در بخش زنان و مردان بالای 18 سال حائز رتبه شدند.

همچنین "میلاد عیوضی" از مرکز 2 با قصه علم و موفقیت، "هادی رفیعی" در بخش آزاد ازسجاس با قصه کلاغ، "مریم بابایی" از مرکز شماره یک با قصه لحاف آبی، "رسول صالحی" از مرکز مجتمع با قصه هندوانه و "سمانه زمانی" از مرکز سلطانیه با قصه افسانه روباه حیله گر حائز رتبه برگزیده و راه یافته به مرحله منطقه‌ای شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم،کانون های پرورش فکری یکی از بازوان توانمند آموزش و پرورش محسوب می شوند.

رشتچی با اشاره به تعامل سازنده کانون با آموزش و پرورش،افزود: قصه و قصه‌گویی از ابزارهای مهم تربیتی است.

این مسئول با تقدیر از برنامه‌ها و اقدامات کانون پرورش فکری استان،بیان داشت: توجه به طرح کانون مدرسه از برنامه های آموزش و پرورش است.

این مسئول برضرورت توسعه کتابخانه‌های مدارس کم برخوردار و محروم استان تاکید کرد و گفت: تجهیز کتابخانه‌های مدارس مناطق محروم و کم برخوردار از طرح‌های بسیار موفقیت‌آمیز کانون پرورش فکری در استان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر