logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۹

افزایش ۱۵ درصدی قیمت حبوبات در زنجان

رئیس اتحادیه خوار‌و‌بار و لبنیات‌فروشان استان زنجان گفت: بعد از تعطیلات نوروز قیمت حبوبات در استان ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافت که علت این امر نیز کاهش تدریجی ذخیره موجود است.

تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر زنجان وارد عملیات شد

مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با گذشت بیش از پنج روز از عملیات جست‌و‌جوی نجاتگران هلال‌احمر برای یافتن مرد ۶۰ ساله مفقودی در شهرستان طارم تیم‌های واکنش سریع و آنست از مرکز استان وارد عملیات شدند.

پاک‌سازی روستای قلعه‌جوق سادات با مشارکت دانش‌آموزان روستا

به مناسبت هفته زمین پاک مراسم پاکسازی حاشیه رودخانه روستای قلعه‌جوق‌سادات با حضور مسئولین و عوامل اجرایی مجتمع سرب و روی انگوران، دانش‌آموزان و مدیر مدرسه ابتدایی روستا و پرسنل محیط زیست شهرستان ماهنشان و علاقمندان و دوستداران طبیعت برگزار شد.

بازدید از موزه تاریخ طبیعی زنجان رایگان شد

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات‌وحش و موزه تاریخ طبیعی زنجان گفت: بازدید از موزه تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان در روز پنج‌شنبه و جمعه تاریخ‌های 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 برای عموم رایگان است.

زنجان جزو ۵ استان برتر نساجی کشور است

معاون امور صنایع، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: استان زنجان زنجیره تکمیلی صنعت نساجی را از پنبه، نخ، ریسندگی و رنگرزی، پارچه و تولید پوشاک دارا بوده و جزو ۵ استان برتر کشور است.

آتش‌سوزی منزل مسکونی ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد

مسئول آتش نشانی ماهنشان با بیان اینکه آتش سوزی منزل مسکونی ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد گفت: نشتی گاز عامل اصلی آتش سوزی است که با کوچک‌ترین نشانه محرک منجر به آتش‌سوزی شده است.

نان زنجان رتبه برتر کیفیت را گرفت

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طبق گزارش مرکز پژوهش‌های غلات کشور، نان‌های تولیدی استان زنجان در اسفند ماه سال گذشته رتبه برتر را به لحاظ کیفیت در سطح کشور کسب کرد.

قیمت لوازم آرایشی در نوسان است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی از افزایش قیمت لوازم آرایشی خبر داد گفت: با نوسانات قیمت‌ دلار، قیمت لوازم آرایشی نیز رو به افزایش است.

تشکیل ۲۵ پرونده قضایی تخلفات زیست محیطی در ماهنشان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۵ فقره پرونده قضایی تخریب محیط زیست در شهرستان ماهنشان تشکیل شده است گفت: ابتدا نیروها مختصات محیط را تهیه کرده و با استعلام از اداره منابع طبیعی در صورت مرتع بودن اقدام به پیگیری قضایی می‌‌شود.

فعالیت 357 پزشک متخصص در استان زنجان

رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان با بیان اینکه سعی بر این است تعداد پزشکان متخصص در مناطق محروم بیشتر شود گفت: ۳۵۷ پزشک متخصص در استان زنجان فعالیت دارد.

قلع‌و‌قمع ۸۵ فقره ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در زنجان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در تعطیلات نوروز امسال اقدام به قلع و قمع ۸۵ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی استان شد، گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان در مبارزه با ساخت و ساز‌های غیر مجاز جدی و پیگیر است.

عرضه مستمر لاستیک از طریق پلتفرم‌های داخلی در زنجان

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه تایر خودرو به نرخ دولتی در روزهای زوج هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر در پلتفرم قبضینو عرضه می‌شود گفت: تنها مشکل در عرضه لاستیک پراید مشکل وجود دارد.