logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۷
[ شناسه خبر : ۸۴۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ایجرود:

زمان ورود دستگاه‌های خریداری شده پتروشیمی زنجان نامعلوم است/306 میلیون یورو از اعتبارات ارزی پتروشیمی زنجان همچنان مسدود است

زمان-ورود-دستگاه‌های-خریداری-شده-پتروشیمی-زنجان-نامعلوم-است-306-میلیون-یورو-از-اعتبارات-ارزی-پتروشیمی-زنجان-همچنان-مسدود-است

فرماندار ایجرود با اشاره به اشاره به وضعیت فعلی شرکت پتروشیمی زنجان گفت: 306 میلیون یورو از اعتبارات ارزی پتروشیمی زنجان همچنان مسدود است.

توحید سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت پتروشیمی زنجان اظهار کرد: براساس اطلاعاتی که مدیر پتروشیمی زنجان اعلام کرده 306 میلیون یورو در بانک مرکزی مسدود کردند.

وی با بیان اینکه اقدامات بانکی این شرکت از تهران به شعبه خرمشهر بانک ملی زنجان انتقال داده شده است افزود: این بانک در حال در ارزیابی وضعیت امکانات پتروشیمی هستند که اگر این ارزیابی به اتمام برسد نیمی از 306 میلیون یورو این شرکت آزاد خواهد کرد.

فرماندار شهرستان ایجرود با بیان اینکه اگر مشکلی ایجاد نشود تجهیزاتی که از شرکت زیمینس خریداری شده از کشور آلمان به استان وارد خواهد شد ابراز کرد: در حال حاضر زمان وارد کردن تجهیزات قطعی نشده است.

وی با بیان اینکه مشکلاتی که بوجود آمده بود در دست بررسی است افزود: اگر موارد مطرح شده برطرف شود امسال خبرهای خوبی برای مردم استان خواهد بود.

سلیمی بیان کرد: اگر پروسه‌ای که در حال بررسی بوده طی شود براساس گزارشی که شرکت پتروشیمی اعلام کرده نیمه دوم سال 97 اقدامات اولیه آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: با آغاز اقدامات اولیه تا رسیدن به بهره برداری کامل توسط شرکت پتروشیمی 45 ماه کاری پیش‌بینی شده است.

فرماندار ایجرود عنوان کرد: یعنی اگر فعالیت‌های اولیه این شرکت آغاز شود 45 ماه طول می کشد تا این پروژه به بهره برداری کامل برسد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر