logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۰
[ شناسه خبر : ۸۴۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان:

کاهش قیمت ارز موجب ثبات بازار کالاهای اساسی می شود/ واردت گوشت از گرجستان و استرالیا به زنجان

کاهش-قیمت-ارز-موجب-ثبات-بازار-کالاهای-اساسی-می-شود-واردت-گوشت-از-گرجستان-و-استرالیا-به-زنجان

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان گفت: کاهش قیمت ارز ثبات بازار کالاهای اساسی را در کشور فراهم می کند.

ناصر فغفوری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بر اساس قانون انتزاع تنظیم بازار محصولات کشاورزی بر عهده جهاد کشاورزی است.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی در زمینه تامین و توزیع کالاهای اساسی فعالیت های لازم را انجام می دهد، ادامه داد: تامین گوشت منجمد و وارداتی نیز از طریق سازمان جهاد کشاورزی انجام می شود.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: این سازمان از طریق پشتبیانی به اندازه کافی گوشت منجمد را وارد بازار می کند.

فغفوری با اشاره به فعالیت سه مباشر فعال در حوزه گوشت وارداتی،بیان داشت:گوشت های وارداتی استان از طریق کشورهای گرجستان و استرالیا به زنجان وارد می شود.

وی تصریح کرد: این مباشران به دلیل زنجانی بودن، بخشی از واردات را به استان سوق می دهند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه به دلیل غنی بودن بازار، بخشی از گوشت واردات کشور گرجستان که بنا بود در زنجان تخلیه شود این موضوع مطرح می شد که ممکن است بازار کشش نداشته باشد.

فغفوری تصریح کرد: گوشت های منجد و وادارتی گرم از طریق تعاونی های مصرف کارکنان دولت، ارتش و فروشگاه های بزرگ که امکان خرید برای مردم است،در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی با اشاره به کاهش قیمت ارز ثبات بازار را پیش بینی کرد و گفت:قطعا این موضوع بر بازار کالاهای اساسی تاثیر خواهد گذاشت و با حجم بالاتری از کالاهای اساسی وارد کشور می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر