logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰
[ شناسه خبر : ۸۳۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 7 دقیقه ]
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه:

انتظار مردم موشک باران دشمن در عرصه اقتصادی توسط مسئولان است/رزمایش عاشورایی پیام محبت و ولایت مداری بسیجیان را ابلاغ می کند

انتظار-مردم-موشک-باران-دشمن-در-عرصه-اقتصادی-توسط-مسئولان-است-رزمایش-عاشورایی-پیام-محبت-و-ولایت-مداری-بسیجیان-را-ابلاغ-می-کند

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت:مردم انتظار دارند مسئولان دشمن را در عرصه اقتصادی همچون عرصه دفاعی موشک باران کنند.

به گزارش موج رسا;سردار علی اکبر پورجمشیدیان، امروز در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در زنجان، با ادای احترام به بیش از 3 هزار شهید استان زنجان، اظهار داشت: شهدا جان خود را برای استقلال کشور فدا کرده و جانبازان و آزادگان با ایثارگری موجب شدند تا امت، نظام و کشور اسلامی سرافراز و سربلند باقی بماند.

وی بیان داشت: استان زنجان دارای 60 هزار رزمنده در طول چهل سال گذشته بود که در نوع خود نسبت به جمعیت استان زنجان کم سابقه و کم نظیر در بین استان های کشور بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای حرکت و حماسه بزرگ بسیجیان و نیروهای مسلح افتخار داریم که 426 هزار نفر از جمعیت این استان بسیجی هستند و جمع قابل توجهی از آنان،بسیجیان فعال، پا به کار و در صحنه فعالیت می کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: حماسه بی نظیر حضور امروز نشان می دهد که مردم زنجان همراه سایر بسیجیان قهرمان کشور اینچنین پرشور و پر نشاط در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند.

سردار پور جمشیدیان ادامه داد: بیش از یک صد هزار بسیجی همزمان با این اجتماع، در تهران در محضر مقام معظم رهبری حضور دارند.

وی افزود: پیام محبت، مودت، ولایت مداری، عشق و دلدادگی مردم و بسیجیان در پاکتی از نور به ساحت مقدس ولی امر خود ابلاغ کرده و آمادگی خود را برای تحقق منویات ایشان اعلام می کنیم که مردم، مسئولان، شهدا و خانواده ها، جانبازان و بسیجیان همچنان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی پای رکاب مقام معظم رهبری بوده ایستاده و خواهند ایستاد و انقلاب را تقدیم امام عصر خواهیم کرد.

این مسئول با اشاره به حماسه بزرگ قهرمان سرافراز ملی استان زنجان شهید میرزا علی رستمخانی،گفت: این فرمانده دلاور تیپ یکم عاشورا در عملیات بدر جزو اولین فرماندهان بود که به اتوبان بصره - العماره رفت و به فرماندهان بزرگ این عملیات از جمله مهدی باکری اعلام می کرد که اکنون در وسط اتوبان بصره – العماره ایستاده و مثل حماسه شما در هشتم محرم، پای خود را بر روی آسفالت می کوبید و به همه دنیا حضور رزمندگان را اعلام می کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید شهریاری از دیگر افتخارات استان زنجان محسوب می شود، افزود: آحاد مردم زنجان فرماندهان، مسئولان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس قهرمانانه حضور یافتند و امروز هم مردان بزرگ این سرزمین از نظام اسلامی دفاع می کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه مداح روشنفکر، روشن ضمیر حاج اصغر زنجان با وجود اینکه روشندل بود،اما در جبهه حضور داشت و ندای دلنشین وی موجب روحیه دهی به رزمندگان اسلام بود.

سردار پور جمشیدیان خاطرنشان کرد: حماسه مردم زنجان در هشتم محرم که چشم جهان به این منطقه است، باعث افتخار شیعیان در جهان محسوب می شود.

ویا اشاره به خط شکنی غواصان دریا دل زنجانی در دوران دفاع مقدس، بیان داشت: در کنار فرماندهان ارزشمندی همچون سرداران اوصانلو، ارجمند و عزتی اولین رزمندگانی بودند که به خطوط دشمن زده و در آن طرف رودخانه اروند، باعث خلق حماسه های بزرگ شدند که باعث افتخار انقلاب اسلامی است.

این مسئول تصریح کرد: بعد از دوران دفاع مقدس مردم ایران بازهم در صحنه های دفاع نظام اسلامی می خروشند  و اجازه نمی دهند دشمنان به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به نقش غیر قابل انکار و بی نظیر سپاه و تیپ انصارالمهدی (عج) در ایجاد امنیت، در مناطق غرب و شمالغرب،افزود: قهرمانان تیپ انصار المهدی (عج) استان زنجان در این مناطق و در زمستان و برف و بوران که ارتفاع برف به 10 متر نیز می رسید، حماسه آفرینی کرده و از مرزها و امنیت کشور حراست و پاسداری کردند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه نقش رزمندگان و فرماندهان استان زنجان در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در عراق و سوریه بی نظیر بود،افزود: آزاد سازی شهرها و بخش های مهم سوریه که توسط داعشی نابود شده بود،از دیگر خدمات رزمندگان و فرماندهان زنجانی است.

وی ادامه داد: این مردان غیور،قهرمان و رزمندگان سلحشور زنجانی در این مناطق نیز سینه سپر کرده و اجازه ندادند در کربلا، سوریه،نجف اشرف،سامرا و کاظمین داعش به اهداف خود دست یابد.

سردار پور جمشیدیان خاطرنشان کرد: فرماندهان غیور شما در آزاد سازی شهرهای مهم سوریه از جمله نبل و الزهرا که در محاصره نیروهای داعش بود، نقش بی بدیلی داشتند.

وی گفت: امروز در این همایش بزرگ و در این مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی پیام ما این است که ما همچنان در این صحنه هستیم و مردم، بسیجیان، رزمندگان،نیروهای مسلح، ارتش، نیروی انتظامی، امت حزب الله، جانبازان،خانواده های شهدا و روحانیت در صحنه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و امام آماده خدمت هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: این همایش پیام اقتدار، امید و نشاط به آینده انقلاب را تداعی کرده و دشمنان انقلاب بدانند نظام اسلامی همه سرمایه خود را بسیج کرده تا با وجود همه مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی راه را ادامه دهد.

سردار پور جمشیدیان خاطرنشان کرد: پیام دیگر از رزمایش این است که بسیجیان ما صاحب بصیرت بوده و تحلیلشان نسبت به قضایای جهانی،بین المللی و داخلی روشن است.

وی با بیان اینکه بسیج ضمن تحمل، به مسئولان و دولت تذکر می دهد،افزود: از مسئولان و دولت می خواهیم به فکر مردم بوده و آگاه باشند که ریشه حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در داخل کشور است.

این مسئول بیان داشت: این مشکلات را باید در داخل کشور با وحدت و یکپارچگی حل کرده و اگر ما وحدت کردیم و همراه بودیم و دست به دست هم در این جنگ اقتصادی همچون دوران دفاع مقدس ایستادیم، یقین بدانید امدادهای الهی شامل حال ما خواهد شد.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس مسئولان، مردم، نیروهای مسلح و دانشگاهیان خالصانه و صادقانه در کنار هم قرار گرفتند و چون این وحدت وجود داشت، امدادهای غیبی نازل شد و بر بزرگترین دشمنان پیروز شدیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه بیان داشت: اگر امروز هم مسئولان و گروها به فکر زندگی،برنامه ها و گروه خود نبوده و خالصانه در این صحنه باشند، خداوند متعال امدادهای غیبی خود را در عرصه اقتصادی همچون عملیات های بیت المقدس و فتح المبین به شرط اینکه فضا را درک کرده و در کنار مردم به عنوان بزرگترین سرمایه که صبر و تحمل می کند،شامل حال ما می کند.

سردار پورجمشیدیان برضرورت قدردانی و خدمت به مردم  تاکید کرد و گفت: قطعا با اتفاقات روزهای اخیر و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نیروی های مسلح پیش از پیش آشکار شد.

وی با اشاره به دفع حمله و تجاوز دشمنان و اشرار در مرزها و دشمنان تکفیری،گفت:مردم انتظار دارند مسئولان دشمن را در عرصه اقتصادی همچون عرصه دفاعی موشک باران کنند.

این مسئول بیان داشت: بسیج همواره در خدمت و کنار دولت بوده و برای رفع محرومیت ها و مشکلات با نهادها و سازمان ها از همه توان خود استفاده می کند تا این دوران حساس انقلاب اسلامی را به سلامت پشت سربگذاریم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر