logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۸
[ شناسه خبر : ۸۳۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

بسیجیان با لبیک به امام و رهبری حماسه دیگری امروز خلق می کنند/ بسیجیان گوش به فرمان ولایت هستند

بسیجیان-با-لبیک-به-امام-و-رهبری-حماسه-دیگری-امروز-خلق-می-کنند-بسیجیان-گوش-به-فرمان-ولایت-هستند

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:بسیجیان با لبیک به امام و رهبری حماسه دیگری از پایتخت شور و شعور را به نمایش می گذارند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در زنجان،اظهار داشت: بسیجیان راه سید الشهدا را با لبیک امام و رهبری ادامه می دهند و در این رزمایش با اقتدار، پرشور و شعور حضور یافته و حماسه و عظمتی دیگری از پایتخت شور و شعور را به نمایش می گذارند.

وی افزود: دشمنان اسلام باید بدانند در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور و در استان زنجان این همایش بزرگ و تجمع عظیم تشکیل شده است تا نشان دهند مردم در صحنه هستند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: بسیجیان گوش به فرمان ولایت بود و دشمنان بدانند راه امام و رهبری راه سید الشهدا و این راه را به رهبری امام خامنه ای ادامه می دهیم.

سردار کرمی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص بسیج، یادآور شد: امام فرمودند:" بسیج مدرسه عشق است"،" بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند.

وی گفت: همچنین امام خمینی (ره) فرمودند:"بسیج لشکر مخلص خداست که همه مجاهدان از اول تا آخر دفتر آن را امضا کرده اند.

این مسئول با اشاره به دیدگاه های مقام معظم رهبری در خصوص بسیج، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند:"پیام امروز بسیجیان و ملت ایران این است که بسیج گوش به فرمان ولایت آماده بوده و اگر هر دشمنی دستی به کشور دراز کند، دستش را قطع می کنند.

وی افزود: امروز بسیجیان اعلام آمادگی می کنند که در صحنه های دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی،سازندگی و محرومیت زدائی حضور داشته و بار دیگر همه فتنه های دشمنان اسلام را خنثی خواهند کرد و این وعده خداوند متعال است که ما پیروزیم.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر