logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۸۳۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان مطرح کرد؛

لبیک گویی به فرمان رهبری مهمترین هدف رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج

لبیک-گویی-به-فرمان-رهبری-مهمترین-هدف-رزمایش-اقتدار-عاشورایی-بسیج

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری و اعلام آمادگی بسیج را از مهمترین اهداف رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج است.

 

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;، اظهار داشت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در مرحله دوم امروز برگزار می شود که تجمع بزرگ بسیجیان را در کشور شاهد هستیم.

وی ادامه داد:این رزمایش شکوه حماسه و حضور مدافعان انقلاب اسلامی محسوب می شود که با حضور آحاد مختلف بسبج از جمله گردان های بیت المقدس،امام علی،کوثر امام حسین،عاشوار و الزهرای و مشارکت پایگاه های محور بسیج برگزار می شود.

این مسئول بیان داشت:این رزمایش با حضور سردار پور جمشید معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا ساعتی دیگر برگزار می شود.

وی لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری و اعلام آمادگی بسیج را از مهمترین اهداف این رزمایش عنوان کرد و افزود: مرحله اول این رزمایش از ۹ تا ۲۹ شهریور برگزار شد.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: آمادگی بسیج برای حضور در همه صحنه ها در کنار خدمات رسانی به آحاد مردم از دیگر اهداف این رزمایش محسوب می شود.

وی گفت: بسیج در همه صحنه ها نشان داده است که تا پای جان ایستاده و از نظام اسلامی دفاع کرده است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: دشمنی های استکبار باعث انسجام داخلی می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر