logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۸۳۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

23 تن برنج احتکار شده با نرخ دولتی در زنجان توزیع شد/ بیشترین کالای احتکار شده در استان مربوط به شهرستان ابهر است

23-تن-برنج-احتکار-شده-با-نرخ-دولتی-در-زنجان-توزیع-شد-بیشترین-کالای-احتکار-شده-در-استان-مربوط-به-شهرستان-ابهر-است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به توزیع برنج احتکار شده در استان زنجان گفت: 23 تن برنج احتکار شده با نرخ دولتی در بین شهروندان زنجانی توزیع شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اشاره به اینکه در استان زنجان 12 مورد گزارش احتکار اعلام شده است اظهار کرد: از این تعداد بیشترین گزارشات اعلام شده در شهرستان ابهر بوده است.

وی تصریح کرد: در راستای دریافت گزارشات ارائه شده 6 مورد پرونده در ابهر و 2 مورد در زنجان و 2 مورد در خرمدره و 2 مورد در هیدج و یک مورد نیز در شهرستان ایجرود تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین کالای کشف شده در بین کالاهای اساسی در استان زنجان برنج بوده است عنوان کرد: بیشترین مورد کشف احتکار این کالا نیز در شهرستان ابهر بوده است.

وی با اشاره به کشف احتکار مواد شوینده در استان زنجان افزود: در مجموع یک هزار و 700 کارتن مواد شوینده احتکار شده در استان کشف شد.

ممیزی با اشاره به اینکه تعدادی از پرونده‌هایی که در شهرستان ابهر تشکیل شده با صدور حکم مختومه شدند افزود: در حال حاضر در این شهرستان در حدود 7 پرنده احکار کالا مختومه شده و تعدادی نیز در سیر مراحل قانونی قرار دارد.

وی با بیان اینکه متخلفان علاوه بر الزام به عرضه کالا با نرخ دولتی با نظارت سازمان‌های متولی از جمله بازرسی صنعت و معدن تجارت اعمال جریمه نقدی نیز می‌شوند گفت: این متخلفان در مجموع به اعمال جریمه بالغ بر 3 میلیارد ریال محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان به عرضه کالاهای الزامی با نرخ دولتی اشاره و ابراز کرد: 23 تن برنج احتکار شده با نرخ دولتی برای شهروندان عرضه شد.

وی با اشاره به کشف 757 دستگاه لوازم خانگی احتکار شده در استان زنجان بیان کرد: پرونده آنها در حال حاضر در جریان مراحل قانونی قرار دارد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر