logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۴
[ شناسه خبر : ۸۳۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان:

هفتمین ایستگاه آتش نشانی در زنجان احداث می‌شود

هفتمین-ایستگاه-آتش-نشانی-در-زنجان-احداث-می‌شود

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان با اشاره به افزایش تعداد ایستگاه آتش نشانی در زنجان گفت: هفتمین ایستگاه آتش نشانی در زنجان در حال احداث است.

به گزارش موج رسا; سید حمید موسوی امروز در مراسم گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی اظهار کرد: 591 مورد عملیات امداد نجات توسط سازمان آتش نشانی در استان زنجان انجام شده است.

وی تصریح کرد: علیرغم دستورالعمل‌های ابلاغی که وظیفه سازمان‌های آتش نشانی شهرداری‌هایها را ارائه خدمات در محدوده شهری تعریف کرده است بنا به درخواست‌ها و ضروریت‌ها و دستورات صادره در خارج از محدوده و حریم شهری نیز در بخشداریها و دهیاریها ارائه خدمات توسط سازمان آتش نشانی صورت گرفته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 6 ایستگاه آتش نشانی در استان زنجان وجود دارد ابراز کرد: با توجه به افزایش جمعیت و وسعت شهری احداث هفتمین ایستگاه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر احداث هفتمن ایستگاه شهری در شهر گلشهر کاظمیه در حال انجام است.

موسوی با اشاره به تشکیل کارگروه ایمنی در زنجان بیان کرد: در این راستا از تعداد 138 مجتمع مسکونی بازدید‌های ایمنی با رفع نواقصات و دستورالعمل‌های ایمنی با تعیین مدت یک تا سه ماهه برای هیئت مدیره مچتمع‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود: پس از سپری شدن این زمان مجددا بازدید‌ها انجام شده و در صورت رفع نواقصات و تایید و به شرکت‌های بیمه‌گر جهت بیمه ساختمان‌ها معرفی خواهند شد و شرکت‌ها نیز متعهد شدند که بیمه‌ها با تخفیفات ویژه اقدامات بیمه‌ای را انجام دهند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان خاطر نشان کرد: بازدید‌های ساختمانهای تجاری نیز در دستور کار قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی در زمینه آموزش‌های عمومی نیز فعالیت دارد افزود: این آموزش‌ها در مدارس و و ادارات مختلف به تعداد 3 هزار و 900 نفر در 170 ساعت و آموزش‌های عمومی و تخصصی پرسنل سازمان در طول 300 ساعت برای 108نفر انجام شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر