logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۳
[ شناسه خبر : ۸۳۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در نشست هم اندیشی روابط عمومی ها و اصحاب رسانه با استاندار زنجان مطرح شد؛

روابط عمومی ها چشم و چراغ دستگاه اجرایی هستند/ دید تخصصی در خصوص روابط عمومی وجود ندارد

روابط-عمومی-ها-چشم-و-چراغ-دستگاه-اجرایی-هستند-دید-تخصصی-در-خصوص-روابط-عمومی-وجود-ندارد

معاون سیاسی استاندار زنجان گفت: روابط عمومی ها چشم و چراغ دستگاه اجرایی بوده و نور افشانی کرده و تاریکی ها را تبدیل به روشنایی ها می کند.

به گزارش موج رسا; کریم الله شعبانی امروز در نشست هم اندیشی مدیران و مسئولان روابط عمومی های استان زنجان و جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان زنجان با استاندار زنجان، احیای روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها از تفکرات عالی مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان بود.

وی افزود: روابط عمومی ها همواره در دستگاه های اجرایی مظلوم واقع شده اند اما امروز باید همگان بپذیرند که روابط عمومی ها باید نقش خود را در عصر پیشرفت و اطلاعات بهتر از گذشته اجرا کنند.

این مسئول بیان داشت: روابط عمومی ها پل ارتباطی افکار عمومی و سازمان ها و دستگاه های اجرایی هستند که اگر مدیر به نقش هنرمندانه روابط عمومی واقف باشد موفقیت سازمان تضمین خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار زنجان ادامه داد: روابط عمومی ها چشم و چراغ دستگاه اجرایی بوده و نور افشانی کرده و تاریکی ها را تبدیل به روشنایی ها می کند.

شعبانی خاطرنشان کرد: اگر دستگاه اجرایی فقط به درون خود بپردازد و از برون غافل شود، به اهداف سازمانی خود نمی رسد و شکل ضعیفی از کارکرد دستگاه را ارائه خواهد کرد.

 نماینده خانه مطبوعات استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: سالاری یکی از انتصاب های موفق در دولت بود که نبض روابط عمومی در این دوره بهتر از دوره های گذشته در زنجان زده شده است.

نجاری با اشاره به ارتباط مطلوب مدیرکل استانداری با همه ارگان ها و سازمان، بیان داشت: فضاهای روشنی در استان ایجاد شد که این امر موجب گشایش های مطلوبی در استان شد.

وی با بیان اینکه هر چند نقدهای اساسی به مشکلات اقتصادی جامعه به دولت دارم، اما هنوز ارق به این دولت دارم، افزود: هر نوری هر چند کوچک می تواند امید آفرین باشد.

نماینده روابط عمومی های استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: حوزه اطلاع رسانی در همه دولت ها در مظن اتهام بوده و همواره سینوسی عمل کرده است.

حسینی ادامه داد: بعد از چهل سال، عرصه اطلاع رسانی به عنوان یک واحد عمومی شناخته نشده است.

وی افزود: مدیریت حوزه روابط عمومی را نیز گاهی خود مدیران انجام می دهند و روابط عمومی تصمیم گیرنده نیست و دید تخصصی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان نیز در این جلسه، اظهار داشت: کار روابط عمومی کار اداری نیست و هنری است که از دست هر کسی برنمی آید.

موحد ادامه داد: رخوت کار روابط عمومی با حضور سالاری از بین رفت و این ارکان مهم دستگاه  اجرایی احیا شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر