logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۱
[ شناسه خبر : ۸۳۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

رسیدگی به مطالبات رانندگان دغدغه اصلی مسئولان این حوزه است/ توزیع 1800 حلقه لاستیک حواله ای در زنجان

رسیدگی-به-مطالبات-رانندگان-دغدغه-اصلی-مسئولان-این-حوزه-است-توزیع-1800-حلقه-لاستیک-حواله-ای-در-زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رسیدگی به مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده ای دغدغه اصلی مسئولین حوزه حمل و نقل محسوب می شود.

به گزارش موج رسا; ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: رسيدگي به مشكلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده‌اي از دغدغه‌هاي اصلي مسئولين حوزه حمل و نقل جاده‌اي است و تا رسیدن به  نتيجه نهايي پيگيري‌هاي لازم انجام مي‌شود.

وی افزود: بخشي از مسائل و مشكلات  از جمله برخورد با شركت‌هاي متخلف حمل و نقلي، كميسيون‌هاي اضافي شركت‌هاي متخلف، اطلاع‌رساني به رانندگان در خصوص ميزان كرايه دريافتي، بازگشت بيمه تأمين اجتماعي به روال قبلي و راه‌اندازي بيمه تكميلي رانندگان به صورت فوري رسيدگي و با فوريت حل و فصل شده است .

این مسئول در خصوص تأمين لاستيك و قطعات و اقلام مصرفي مورد نياز رانندگان،گفت: تعداد  162  اتوبوس ،150 تانکر،1451 کامیون کشنده  و2840 انواع  کامیون چوبی – فلزی- کمپرسی – تریلر- خاوردر استان زنجان مشغول به فعالیت قانونی هستند.

دست نشان افزود: تاکنون 1800 حلقه لاستیک حواله ای بین آنان  توزیع شده است و بر طبق دستور معاون اول رئيس جمهوري مقرر شد لاستيك‌هاي موجود در انبار گمركات و سازمان اموال تمليكي هر چه زودتر ميان رانندگان توزيع شود.

وی تصریح کرد: برابر اطلاعات دريافتي، چهار سایز از تایرهای باری-اتوبوسی مشمول کاهش 21 درصدی تعرفه واردات است و به‌ همین‌منظور تا زمان کاهش التهاب بازار لاستیک‌های باری- اتوبوسی این تایرها با تعرفه 5‌درصدی و ارز دولتی  به کشور وارد می شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر