logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳
[ شناسه خبر : ۸۲۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

مردم ایران الگوی مبارزه با استکبار جهانی هستند/ وحدت مثال زدنی نیروهای مسلح استان زنجان

مردم-ایران-الگوی-مبارزه-با-استکبار-جهانی-هستند-وحدت-مثال-زدنی-نیروهای-مسلح-استان-زنجان

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم ایران الگوی مبارزه با استکبار جهانی هستند و نوای بسیج در جامعه طنین انداز شده است.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی در مراسم دیدار نیروهای مسلح استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان،با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز به نمایندگی از نیروهای مسلح و بسیج به منظور بیعت با ولی امر مسلمین و تجدید پیمان با آرمان های شهدا،نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرده اند.

وی دوران دفاع مقدس را یکی از جنگ های مهم اسلام در جبهه کفار عنوان کرد و افزود: ملت ایران در این دوران هشت ساله به رهبری امام خمینی (ره) کاری کردند که امام فرمود:"من بر دست و بازوی رزمندگان بوسه میزنم" که این جمله افتخاری برای همه رزمندگان اسلام است.

وی با بیان اینکه مردم ایران از ابتدا تا پایان جنگ در صحنه بودند و برخی ۵ تا ۶ شهید تقدیم کردند، افزود: مردم ایران به گونه ای حماسه خلق کردند که حضرت امام فرمود:" در عصر رسول الله نیز از این ملت نبود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: مردم ایران الگوی مبارزه با استکبار جهانی هستند و نوای بسیج در جامعه طنین انداز شده است.

سردار کرمی با اشاره به تشکیل بسیج اسلام به عنوان یکی از تاکیدات امام خمینی (ره)،بیان داشت: در حال حاضر بسیج جهان اسلام درلبنان،عراق،شهر زادگاه صدام و یمن شکل گرفته  است، افزود: مبارزه جهانی علیه استکبار آغاز شده است.

وی با اشاره به وحدت و همبستگی بین نیروهای مسلح استان زنجان، گفت: این همکاری و وحدت مثال زدنی است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر