logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۸

ارائه خدمات نوروزی به ۳۸ هزار مسافر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در ۱۴ روز گذشته ۳۸ هزار و ۳۰۴ مسافر نوروزی در قالب طرح‌های مختلف از هلال احمر این استان خدمات دریافت کرده‌اند.

تولد 388 نوزاد با اجرای طرح نفس در استان زنجان

مسئول طرح نفس در استان زنجان با بیان اینکه طرح نفس از جمله طرح‌های مهم برای افزایش جمعیت در جامعه محسوب می‌شود گفت: ۳۸۸ نوزاد متولد شده حاصل طرح نفس در استان زنجان تا پایان بهمن‌ماه گزارش شده است.

کشف بيش از 9 کيلوگرم ترياک از سواری پراید در زنجان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان در پی عمليات مشترک با پليس گيلان از کشف مقدار 9 کيلو و 710 گرم ترياک از زاپاس سواری پرايد خبر داد.

شهروندان مراقب کلاهبرداران سایبری در شب‌های قدر باشند

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه بسیاری از کلاهبرداری‌های اینترنتی به دلیل عدم آگاهی از لينک‌های آلوده و استفاده از بد افزارها در گوشی همراه است گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداران سایبری در شب‌های قدر باشند.

پل میر‌بهاءالدین استوار در گذر تاریخ+فیلم

وجود آثار تاریخی و کهن در زنجان ذوق و هنر گذشتگان را نشان می‌دهد که با جان و دل آثار زیبایی را از خود به یادگار گذاشته‌اند و نمونه آن پل‌ میر بهاءالدین است که بر روی زنجانرود بنا شده است.

سامانه بارشی جدیدی وارد استان زنجان می‌شود

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه در طول 2 روز آینده شرایط جوی برای استان زنجان پایدار پیش‌بینی شده است گفت: یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی وارد استان زنجان می‌شود.

آثار تاریخی زنجان، جزو ۲۰ درصد پربازدیدترین‌ها

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان گفت: طبق آمارهای رسمی گنبد سلطانیه، موزه مردم‌شناسی و رختشویخانه زنجان جزو ۲۰ درصد آثار پر بازدید کشور تا پنجم فروردین‌ماه شناخته شدند.

اجرای طرح آرامش بهاری در ۵ امامزاده ابهر

رئیس اداره اوقاف شهرستان ابهر گفت: طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال‌جاری در شهرستان ابهر ادامه پیدا می‌کند و در قالب این طرح برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآن‌خوانی برای روزه‌داران تدارک دیده شده است.

پخت ۴۰ دیگ حلیم نذری در ابهر

جانشین قرارگاه جهادی رضوان ابهر گفت: ۴۰ دیگ حلیم نذری در ابهر به مناسبت میلاد امام حسن علیه‌السلام توسط قرارگاه جوادالائمه و رضوان ابهر طبخ و بین عموم مردم توزیع شد.

دریاچه خندقلو، نگینی درخشان در ماهنشان

دریاچه پری که با نام‌های دریاچه خندقلو و شورگلی نیز شناخته می‌شود، تنها دریاچه طبیعی استان زنجان به شمار می‌رود و یکی از زیباترین جاذبه‌‌های گردشگری ماهنشان است.

ماهنشان غرق در ثروت معادن، آشفته از فقر امکانات

شهرستان ماهنشان با دارا بودن ظرفیت عظیم معادن با اینکه ثروتمندترین شهرستان استان زنجان محسوب می‌شود اما در عین حال جزو محروم‌ترین نقاط استان نیز به شمار می‌رود و در انتظار گوشه چشمی از توجه مسئولان خصوصا در ارتباط با راه دسترسی مناسب است.

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان پایگاه امداد جاده‌ای احداث می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان قول احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گرفته شده که جمعیت هلال‌احمر کشور نیز مسئولیت تجهیز این پایگاه‌ها را خواهد داشت.

لزوم ارائه بخشی از اختیارات دولت به مردم در بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: اگر بخشی از اختیارات دولت به مردم واگذار شود، در این صورت با مشارکت مردم و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، می‌توانیم شاهد رشد توسعه و جهش تولید در بخش کشاورزی باشیم.

افزایش ۲۲۰ درصدی حجم کالاهای صادراتی زنجان

مدیر‌کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه استان در حوزه صادرات نگاه ویژه‌ای به تنوع سبد محصولات صادراتی ایجاد کرده است، گفت: با وجود سختی‌ها حجم کالاهای صادراتی از استان ۲۲۰ درصد افزایش یافته است.

در شهر جهانی ملیله هنر به جز لذت، نان هم دارد+فیلم

صنایع‌دستی استان زنجان که عشق هنرمندان این حوزه را به خوبی به روایت می‌گذارد سرشار از شور و شوق و شناسنامه صنعتی است که برخی از این صنایع‌دستی فاخر همچون چاروق‌دوزی، چاقو‌سازی و ملیله‌کاری شهرت جهانی دارند و جزو یادگاری‌هایی ماندگار هستند.