logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰
[ شناسه خبر : ۸۱۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عزیزی در گفت‌وگو با موج رسا:

تصویب ایجاد مناطق ویژه اقتصادی زنجان و ابهر در مجلس/ اتفاق امروز مجلس رشد اقتصادی خوبی را برای استان رقم می‌زند

تصویب-ایجاد-مناطق-ویژه-اقتصادی-زنجان-و-ابهر-در-مجلس-اتفاق-امروز-مجلس-رشد-اقتصادی-خوبی-را-برای-استان-رقم-می‌زند

عضو کمیسیون صنایع مجلس از تصویب ایجاد مناطق ویژه اقتصادی زنجان و ابهر در مجلس‏ خبر داد.

محمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تصویب جزئیات ایجاد مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی اظهار کرد: امروز مناطق ویژه اقتصادی زنجان و ابهر مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وی افزود: با توضیحاتی که ما در کمیسیون اقتصادی ارائه کردیم، مورد پذیرش قرار گرفت و به صحن علنی مجلس آمد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابهر بعد از زنجان دارای موقعیت ویژه‌ای در استان است، خاطرنشان کرد: شهرستان ابهر امکانات بالقوه‌ای دارد و بیش از 40 درصد صنایع استان در این شهرستان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در زنجان و ابهر می‌تواند یک رشد اقتصادی خوبی را برای استان رقم بزند، خاطرنشان کرد: امروز جزئیات ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد بحث و بررسی دقیق نمایندگان قرار گرفت.

عزیزی بیان کرد: امیدواریم با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ابهر که با مشارکت بخش خصوصی خواهد بود، یک جهش اقتصادی خوبی را برای استان رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه ابهر ورودی استان زنجان بوده و از این جهت دارای موقعیت خوبی است، تصریح کرد: با ایجاد این منطقه در ابهر ورودی استان یک رونق خاصی خواهد گرفت و در کل این موضوع برای استان ثمرات فراوانی خواهد داشت.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس ادامه داد: قبلا در لایحه دولت ایجاد 8 منطقه آزاد و 12 نطقه ویژه اقتصادی پیشنهاد شده بود که با پیشنهاد برخی مناطق نیز اضافه شدند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر