logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۲
[ شناسه خبر : ۸۰۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
سردار غیب پرور خطاب به رییس جمهور:

راه را باز كنید شما تنها نیستید، ظرفیت بسیج در اختیار شماست

راه-را-باز-كنید-شما-تنها-نیستید،-ظرفیت-بسیج-در-اختیار-شماست-

سردار غیب پرور در پاسخ به درخواست دیروز رییس جمهور که " دولت را تنها نگذارید " گفت: شما اگر بخواهید تنها نیستید، راه را باز کنید ظرفیت بسیج در اختیار شماست.

به گزارش موج رسا; سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اجلاسیه شهدای اصناف، کارمندان و کارگران استان البرز با تقدیر از کسانی که یادواره شهدا را در مساجد برگزار می‌کنند، اظهار داشت: امیدوارم این اقدام تبدیل به سنت حسنه برای همه فعالیت ها بشود.

وی با بیان اینکه شهیدان به ما درس استقامت، ایثار و دین داری را یاد دادند، افزود: باید اصول و رفتار خودمان را مانند شهدا کرده و در همه شرایط پیرو ولی فقیه باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در دوران دفاع مقدس اتفاقاتی افتاد که بسیاری از آن در این عالم نه کشف می‌شود و می‌توانیم بگوییم. اما آن جیزی که ما در ذهن داریم ایستادگی جوانانی است که پای دینشان کوتاه نیامدند، در سختی ها تکان نخوردند و تسلیم دشمن نشدند.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه هدف از برگزاری یادواره شهید هم دریافت همین اصول است، عنوان کرد: باید این موضوع را بدانیم که اگر شاگرد خوبی در محضر شهیدان باشیم، امروز در حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی هیچ کاهلی نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن هر روز یک نوع جنگ را به ما تحمیل کرده و تمام قد و با تمام توان در برابر انقلاب ایستاده است.

سردار غیب پرور با طرح این پرسش که جایگاه ما امروز کجاست؟ گفت: در عملیات قدس ۳ بخاطر تشنگی برخی بچه ها شهید شدند. امروز ما به حرمت شهیدان جمع شده ایم تا همین ها را یک بار دیگر با هم تکرار کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم ما وارثان همان خطی هستند که شهدا را تقدیم سیدالشهدا کرده اند، خاطر نشان کرد: حسین جان(ع) شما به ما درس ایستادگی آموخته اید.

وی با اشاره به برخی مشکلات امروز کشور در حوزه اقتصادی بیان داشت: مشکل بر مردم فزونی یافته و بین پاسداری از اصل نظام و زبان نقد و مطالبه فرق است و این یعنی باید از مسئولین امر مطالبه کنیم.

وی با بیان اینکه این انقلاب اسلامی ادامه عاشورای محرم ۶۱ است، گفت: تکلیف ما نسبت به اصل نظام، انقلاب، رهبری و راه شهیدان مشخص است.

سردار غیب پرور عنوان کرد: ما رهبری را سکاندار انقلاب می دانیم و امروز بیرق اسلام در دست ایشان است و دشمن می‌خواهد این عمود انقلاب را به زمین بزند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: ما در اصل انقلاب اسلامی لحظه ای تردید نکرده ایم اما از مسند حق زبان مطالبه داریم.

سردار غیب پرور به بیان اینکه شاید حریت شهیدان ما را به سخن گفتن وا می دارد، افزود: دیروز رئیس جمهور جمله ای فرمودند که دولت را تنها نگذارید، من می‌گویم، شما تنها نیستید اگر راه را باز کنید.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک سال است بنده اعلام آمادگی کرده ام که مجموعه بسیج آماده است در خدمت دولت باشد، گفت: متاسفانه تاکنون لبیکی از سمت دولت به ما داده نشده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج صنعت‌، کارگری، اصناف و همه ی توان ما برای شما فرصت و ظرفیت است.

وی با بیان اینکه راه را باز کنید تا ببینید چه اتفاقات خوبی در کشور خواهد افتاد، تصریح کرد: مشکل نگاه های سیاسی موجود است،من اعلام می‌کنم که بسیج متعلق به انقلاب و برای کشور است.

 

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه بسیج نسخه شفا بخشی در تنگناها و بن بست شکن در بحران های نظام است، بیان داشت: از این تریبون باز هم به دولت محترم اعلام می‌کنم که از این فرصت استفاده کنید هر چند به دفعات نیز گفته ایم.

وی ادامه داد: من خطابم به آقای رئیس جمهور این است که شما بخشی از دستاورد بسیج سازندگی ما را دیده اید و حلاوت آن به مردم نشسته است، در عرصه مبارزه با ریزگرد خوزستان و یا در خصوص زلزله تلخ کرمانشاه نیز اقدامات موثر بسیج را حس کرده اید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تفاوت بسیج با سایر دستگاه ها این است که بسیج جهادی، انقلابی، بی هیایو و ارزان کار می‌کند، خاطر نشان کرد: این ظرفیت عظیم در خدمت شماست. راه را برای حضور بسیج در میدان عمل باز کنید.

سردار غیب پرور اظهار داشت: در دو هفته گذشته دیدید که برای کشف انبار های احتکار یک دستوری صادر شد و بسیج چه اتفاق خوبی را رقم زد.

وی افزود: سازمان تعزیرات پای کار آمد ولی کار اینجا تمام نمی‌شود، مطالبه ما از قوه قضائیه این است که دنبال کنید این کالاها دست مردم برسد.

وی با بیان اینکه کسانی که کالاهای اساسی مردم را احتکار کرده اند مانند داعش هستند، گفت: از مسئولین می‌خواهیم که در مقابل شبکه دلالان بایستید و ما نیز کمک می‌کنیم.

وی با درخواست از سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص ارائه گزارش این اقدامات به مردم بیان داشت: می‌خواهیم که به مردم گزارش بدهند به سرعت کالاها کشف می‌شوند ولی اگر این موارد در اختیار مردم قرار نگیرند کار ناقص انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه از اصناف و اتحادیه ها خواهش می‌کنم که در این خصوص عملیات ویژه انجام دهند، تصریح کرد: امروز کسانی که در جبهه اقتصادی جهاد می‌کنند شان و منزلت مدافعان حرم را دارند.

سردار غیب پرور با بیان اینکه باید مراتب سربازی خود را برای انقلاب مانند شهدا به اثبات برسانیم، گفت: انقلاب ما بر روی دوش بازاریان به پیروزی رسید و امروز هم همان است.

وی در انتها با اشاره دشمنی ۴۰ ساله استکبار جهانی با مردم ایران اسلامی عنوان کرد: آمریکا و طرفدارانش چشم ندارد ما را ببیند و ما انشاءالله با پاسداری راستین از انقلاب چشم آنها را کور میکنیم. ما آماده ایم حسینی باشیم و ادعایی نداریم و ۴۰ سال است ابراز بندگی می‌کنیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی بسیج

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر