logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱
[ شناسه خبر : ۷۹۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

دفاع از شهردار گناه نیست/ در صورت عدم اتحاد شورا از شهرداری زنجان می‌روم

دفاع-از-شهردار-گناه-نیست-در-صورت-عدم-اتحاد-شورا-از-شهرداری-زنجان-می‌روم

شهردار زنجان با تاکید بر لزوم اتحاد شورا و دفاع تمام قد از شهردار گفت: در صورت عدم اتحاد شورا از شهرداری زنجان می‌روم.

به گزارش موج رسا; مسیح‌الله معصومی امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به وفاق و همدلی بین شورا و شهرداری زنجان اظهار کرد: اثر این وفاق و همدلی در جامعه ملموس است.

وی تصریح کرد: در این شرایط همه اعتراف دارند که این وفاق و همدلی به خروجی خوبی در سطح شهر منجر شده است.

شهردار زنجان با اشاره مشکلات خیابان ملاصدرا، همکاری ارتش در این زمینه و همچنین وجود پادگان در داخل شهر ابراز کرد: واقعیت این است که این موضوع یک معضل ترافیکی و شهری است.

وی با بیان اینکه برای بازگشایی محور امتیازات خوبی به پادگان داده شده است، خاطرنشان کرد: جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده اما هربار به دلایل مختلف از همکاری طفره می‌روند.

معصومی بیان کرد: پادگان زنجان در این خصوص هیچ همکاری نداشته و امکان حضور ماشین  آلات ما در داخل پادگان وجود ندارد.

وی همچنین از پیشنهاد سجاد خدایی نایب رئیس شورای شهر زنجان مبنی بر اعاده امتیازات ویژه به پادگان زنجان در صورت عدم همکاری استقبال کرد.

شهردار زنجان در خصوص پروژه سبزه میدان نیز گفت: از بین دو طرح اصلاحات لازم انجام و در نهایت یک طرح انتخاب شده که آماده ارائه به شورا است.

وی با اشاره به حمایت‌های نصیری رئیس سابق شورای شهر زنجان تصریح کرد: شهردار برای شهر کار می‌کند و دفاع از شهردار گناه نیست که امیدواریم این همراهی را در هیئت رئیسه جدید شاهد باشیم.

معصومی شرط ادامه حضورش در شهرداری را منوط به وجود وحدت و همدلی و دفاع تمام از شهردار عنوان کرد و افزود: بارها گفته‌ام که نه من نیازمند این سمت هستم و نه برای شورای شهر، قحطی شهردار وجود دارد.

وی تاکید کرد: هر زمان که احساس کنم که خیلی نمی‌توان روی اتحاد رویه شورای شهر حساب کرد به طور یقین این جایگاه را ترک کرده و جای خود را به نفر انتخابی شورای شهر می‌دهم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر