logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۷۹۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون حقوقی مجلس خبر داد؛

احتمال دریافت ارز توسط اطرافیان برخی از مسئولان ارشد دولتی/ دولت جرات انتشار لیست ارزبگیران را ندارد

احتمال-دریافت-ارز-توسط-اطرافیان-برخی-از-مسئولان-ارشد-دولتی-دولت-جرات-انتشار-لیست-ارزبگیران-را-ندارد

عضو کمیسیون حقوقی مجلس گفت: احتمال دریافت ارز توسط اطرافیان برخی از مسئولان ارشد دولتی وجود دارد، لذا دولت جرات انتشار فهرست ارز بگیران دولتی را ندارد.

به گزارش موج رسا; محمد دهقان ضمن تاکید بر اینکه باید لیست ارز بگیران دولتی طبق قانون دسترسی آزاد به اطلاعات دولت در اختیار عموم قرار بگیرد، اظهار کرد: متأسفانه علی‌رغم تمام تأکیداتی که توسط مجلس انجام‌شده و از جمله آن‌ها نامه کتبی به رئیس‌جمهور است هنوز پاسخ درستی از سوی دولت دریافت نکرده‌ایم.

وی افزود: هنوز اطلاعات مشخصی مبنی بر اینکه ارز دولتی توسط چه جریان‌هایی دریافت شده، نداریم و به نظر می‌آید که دست های پشت پرده ای در دریافت ارز دولتی نقش آفرینی کرده اند.

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه علت این عدم انتشار هنوز مشخص نشده است، گفت: گویا بی‌تدبیری و یا خیانت در دریافت و اختصاص ارزهای دولتی تا جایی بوده است که دولتی‌ها جرات مبرهن کردن این لیست را ندارند.

وی افزود: احتمال دریافت ارز توسط اطرافیان برخی از مسئولان ارشد دولتی وجود دارد، لذا دولت جرات انتشار فهرست ارز بگیران دولتی را ندارد.

دهقان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر سرنوشت شفافیت رأی نمایندگان مجلس، بیان کرد: ما به‌شدت به دنبال شفافیت آرای نمایندگان مجلس هستیم و هنوز هم پیگیر این موضوع هستیم تا به حداکثر نظر نمایندگان برسد.

وی تصریح کرد: البته این موضوع هنوز در مجلس نیز مطرح نشده است و تا زمانی که مطرح شود کمی طول می‌کشد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر