logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۳
[ شناسه خبر : ۷۹۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد

آمادگی کمیته امداد برای جمع آوری نذورات مردم در روز عید قربان

آمادگی-کمیته-امداد-برای-جمع-آوری-نذورات-مردم-در-روز-عید-قربان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از آمادگی کمیته امداد برای جمع آوری نذورات مردم در روز عید قربان خبر داد.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری از آمادگی این نهاد برای جمعآوری نذورات و کمکهای مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد و اظهار کرد: به همین منظور 115 پایگاه جمعآوری نذورات و کمکهای مردمی کمیته امداد در روز عید سعید قربان در استان زنجان راهاندازی میشود.

وی بابیان اینکه مردم خیر و نیکوکاراستان زنجان میتوانند در روز عید سعید قربان گوشت قربانی و نذورات خود را به دفاتر و پایگاههای کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند، افزود: کمکهای جمع آوری شده در روز عید سعید قربان در اولین فرصت بین نیازمندان و ایتام این استان توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: این نهاد امسال نیز همانند سال های گذشته با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئتامنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات هم استانیهای نیکوکار را در روز عید سعید قربان جمعآوری و در همان روز بین نیازمندان توزیع میکند.

صفری گفت: مردم خیر استان میتوانند از طریق سامانه تلفن نیکوکاری0968877 و یا با شمارهگیری کد #024*۸۸۷۷* کمکهای خود را در روز عید سعید قربان به دست نیازمندان واقعی برسانند.

گفتنی است ،مردم خیر و نیکوکارپایتخت شور وشعور حسینی سال گذشته بیش از190میلیون تومان در روز عید سعید قربان بهصورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان این استان در قالب طرح نذر و قربانی کمک کردند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر