logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۷۹۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

بازسازی سالن هلال احمر زنجان تا دهه فجر/ مرحله تکمیلی آموزش های امدادی خبرنگاران مهر ماه برگزار می شود

بازسازی-سالن-هلال-احمر-زنجان-تا-دهه-فجر-مرحله-تکمیلی-آموزش-های-امدادی-خبرنگاران-مهر-ماه-برگزار-می-شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از بازسازی سالن هلال احمر استان زنجان خبرداد و گفت: این بازسازی تا دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می شود.

شهرام میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کمپین نذر آب به منظور حمایت از مردم استان های محروم کشور از جمله سیستان و بلوچستان،کرمان و خراسان جنوبی در کشور کلید خورد.

وی با بیان اینکه خیرین و آحاد مردم در این کمپین مشارکت کردند، افزود: 19 استان کشور در این طرح مشارکت دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح کاروان سلامت به منظور توزیع اقلام غذایی و تانکرهای آب و تامین آب آشامیدنی به این مناطق اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: استان زنجان نیز به عنوان استان پشتیبان این طرح طی دو مرحله برخی اقلام و مواد غذایی را به این مناطق ارسال کرد.

میرزایی با بیان اینکه در مرحله دوم صندوق های جمع آوری کمک های مردمی در استان راه اندازی شد، ادامه داد: مردم زنجان استقبال مطلوبی از این طرح دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل تیم خبرنگاران بحران استان زنجان، گفت: مرحله تکمیلی آموزش های امدادی به خبرنگاران مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

این مسئول یادآور شد: خبرنگاران با حضور در این دوره ها از آموزش های امدادی بهره مند می شوند تا در مواقع حوادث در کنار امدادگران استان اقدام به جمع آوری اطلاعات نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به فعالیت بیش از 11 هزار نفر به عنوان اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان،گفت: این افراد از سنین نوجوانی تا 29 سالگی به مردم خدمات رسانی می کنند.

میرزایی با بیان اینکه اعضای بالای 29 سال نیز در قالب نیروهای داوطلب امدادگر فعالیت می کنند، افزود: حمایت، مشارکت،هدایت و مهارت از دسته بندی های هلال احمر برای این افراد است.

وی از ارائه آموزش های رایگان به اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر استان خبرداد و گفت: در مناسبت های مختلف نیز نسبت به عضو گیری از علاقه مندان برای ملحق شدن به جمعیت هلال احمر استفاده می شود.

این مسئول تصریح کرد: طرح خادم نیز به منظور ارائه چهره به چهره آموزش ها در استان اجرایی و آموزش های لازم به مردم ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اجرای طرح دادرس در 100 مدرسه استان زنجان با همکاری آموزش و پرورش، ادامه داد: آموزش های لازم به غنچه های هلال احمر نیز در مهدکودک های استان ارائه می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر