logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۵
[ شناسه خبر : ۷۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در بازدید از موج رسا عنوان شد؛

رسانه ها پل ارتباطی هلال احمر با مردم هستند/ ایجاد نشاط و امید هدف جمعیت هلال احمر

رسانه-ها-پل-ارتباطی-هلال-احمر-با-مردم-هستند-ایجاد-نشاط-و-امید-هدف-جمعیت-هلال-احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: رسانه ها پل ارتباطی جمعیت هلال احمر استان زنجان با مردم محسوب می شوند.

به گزارش موج رسا; شهرام میرزایی با حضور در پایگاه خبری – تحلیلی موج رسا،از نزدیک در جریان فعالیت های این پایگاه خبری قرار گرفت.

وی در این بازدید با تقدیر از اطلاع رسانی مطلوب موج رسا از فعالیت های جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی عمومی، غیر دولتی با پشتوانه داوطلبان و مردم خدمات رسانی می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه رسانه در اطلاع رسانی برنامه های جمعیت هلال احمر نقش بسزایی دارند، خاطرنشان کرد: رسانه ها پل ارتباطی این جمعیت با مردم محسوب می شوند.

میرزایی با اشاره به قرار گرفتن جمعیت هلال احمر استان زنجان در نودمین سالگرد تاسیس خود، افزود: این جمعیت از سال 1309 با عنوان شیر و خورشید فعالیت های خود را آغاز کرده است که قطعا فعالیت های آن با همراهی گذشتگان و داوطلبان ادامه یافته است.

وی هدف این جمعیت را ایجاد نشاط و امید در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: پایگاه اطلاع رسانی موج رسا همواره در کنار جمعیت هلال احمر زنجان بوده است.

این مسئول تصریح کرد: در سال گذشته حوادث متعددی از جمله سیل و زلزله در کشور رخ داد که جمعیت هلال احمر در این حوادث از جمله زلزله تلخ کرمانشاه و سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا حضور یافته و نسبت به امداد رسانی اقدام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: متاسفانه پس از وقوع حوادث اهمیت آموزش در مردم بیشتر احساس می شود و با فروکش کردن وضعیت دوباره به بوته فراموشی سپرده می شود در حالی که اخذ آموزش های لازم می تواند در زمینه پیشگیری نقش بسزایی داشته باشد.

میرزایی با اشاره به نقش رسانه ها در زمینه ارائه آموزش به مردم، گفت:هر چه زمینه ارائه آموزش های امدادی بیشتر فراهم شود،خسارت های حوادث کاهش می یابد.

وی ادامه داد: در زمینه ارائه آموزش های لازم در استان با دستگاه های اجرایی متعددی تفاهم نامه هایی منعقد شده است که خوشبختانه ثمرات مطلوبی داشته است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر