logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲
[ شناسه خبر : ۷۸۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما:

شبکه‌های استانی با تحلیل دقیق، توطئه‌های دشمن را مختل کنند

شبکه‌های-استانی-با-تحلیل-دقیق،-توطئه‌های-دشمن-را-مختل-کنند

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان نقشه دشمن برای ایجاد نارضایتی در مردم، گفت: شبکه‌های استانی باید با بررسی و تحلیل دقیق شرایط موجود و با استفاده از نفوذ و جایگاه خود، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را مختل کنند.

به گزارش موج رسا; علی دارابی صبح امروز در مراسم تکریم مدیرکل سابق و معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز زنجان به نقش رسانه‌های استانی و تاثیرگذاری شبکه‌ها در قوام‌بخشی و اصالت‌بخشی به قومیت‌های ایرانی اشاره کرد و افزود: هم‌افزایی شبکه‌های استانی در قالب فرهنگ‌های منطقه‌ای می‌تواند گامی موثر در پیشبرد اهداف پیش‌بینی شده باشد. 

 وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های آموزشی، دانشگاهی، حوزوی و اقتصادی استان‌ها در تقویت شبکه‌های استانی اهمیت زیادی دارد. 

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این مراسم گفت: جامعه امروز بیش از پیش به وحدت و همدلی نیاز دارد و رسانه ملی در استحکام این وحدت بسیار تاثیرگذار است. 

 آیت‌الله علی خاتمی اظهار کرد: در این شرایط برای حفظ وحدت و یکپارچگی، باید یک صدای واحد از همه رسانه‌ها، تریبون‌ها، محافل و گروه‌ها شنیده شود و آن، در جهت ایجاد، ارتقا و نمایش وحدت است. 

 استاندار زنجان نیز در ادامه این مراسم، نقد منصفانه همراه با دیدن نکات مثبت را از توصیه‌های خود به خبرنگاران و اهالی رسانه اعلام کرد و گفت: حق‌طلبی، روشنگری و عدالت‌محوری، از دیگر شاخصه‌های خبرنگاری است. 

 اسدالله درویش‌امیری به نقش صدا و سیما در پیشبرد برنامه‌های انقلاب اشاره کرد و افزود: برنامه‌های تولیدی در صدا و سیمای مرکز زنجان نقش به‌سزایی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داشته است. همه رسانه‌ها در یک سنگر هستند و در قرارگاه جنگ نرم، عملیات مشترک انجام می‌دهند. 

 مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز زنجان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، گفت: تلاش کردیم در طول این سال‌ها دوربین رسانه ملی همواره در میان مردم باشد و در این مسیر هم موفق بودیم. 

 مرتضی صفری ادامه داد: هم‌فکری و تعامل با مجموعه مدیریتی استان، اولویت ما در پیشبرد برنامه‌های انقلاب اسلامی بود. 

 وی تصریح کرد: در 7 سال گذشته با هزینه‌کرد 29 میلیارد تومانی، پوشش دیجیتال استان را به 94 درصد رساندیم و توانستیم جزو استان‌های موفق در این حوزه باشیم. 

 مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز زنجان نیز به ظرفیت‌های موجود در استان زنجان اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت‌ها برای تقویت شبکه استانی بهره برد. 

 سیدمحسن لطیفی خاطرنشان کرد: با قدرت تمام برای پیش بردن اهداف عالی انقلاب و سازمان صدا و سیما قدم برمی‌داریم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از تلاش‌های مرتضی صفری قدردانی و سیدمحسن لطیفی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز زنجان معرفی شد.//ن

همچنین معاون امور استان‌های رسانه ملی پس از اتمام مراسم در جمع شورای مدیران صدا و سیمای مرکز زنجان حضور يافت و از آنان خواست شبکه‌محوری را در دستور کار خود قرار دهند.


انتهای پیام

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر