logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰
[ شناسه خبر : ۷۸۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
وقف‌چی به موج رسا خبر داد

4 وزیر دولت در لیست استیضاح مجلس قرار دارند/ دولت باید رویکرد خود را در موضوع اقتصاد تغییر دهد‏

4-وزیر-دولت-در-لیست-استیضاح-مجلس-قرار-دارند-دولت-باید-رویکرد-خود-را-در-موضوع-اقتصاد-تغییر-دهد‏

نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: ‏4 وزیر دولت در لیست استیضاح مجلس قرار دارند‏.

علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع استیضاح وزرا در خانه ملت اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز یکی از اصلی‌ترین ضرورت‌ها بحث به حداقل رساندن تنش‌های اجتماعی به خصوص در بحث اقتصاد و اشتغال است، ضرورت ایجاب می‌کند که تلنگری به دولت محترم زده شود.

وی با بیان اینکه باید افراد موثر در بحث اقتصاد در کابینه مورد استفاده قرار گیرد، ابراز کرد: دولت باید رویکرد خود را در موضوع اقتصاد تغییر دهد، در غیر این صورت به طور یقین این وضعیت قابل تحمل نخواهد بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس بیان کرد: در رابطه با مشکلات اقتصادی و ناکارآمدی افراد رسالت اصلی نمایندگان در مجلس موضوع استیضاح بوده، هست و خواهد بود و امیدواریم دولت و مجلس استیضاح را فرصتی برای اصلاح امور بدانند.

وی با بیان اینکه استیضاح وزرا باید برای بهبود اوضاع باشد نه مسائل حاشیه‌ای خاطرنشان کرد: ممکن است برخی استیضاح وزرا و موضوع سوال از رئیس جمهور را به اشتباه طور دیگری تفسیر کنند اما به نظرم این اتفاقات یکی از طلایی‌ترین فرصتها خواهد بود.

وقف‌چی با اشاره به اینکه رفتن ربیعی تلنگری برای دولت در جدی بودن مجلس بود، گفت: کرباسیان زیر اقتصاد، شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، بطحایی وزیر آموزش و پرورش و رحمانی فضلی وزیر کشور در لیست استیضاح مجلس قرار دارند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر